Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.03.2010, 09:19
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 524
Perusasetus

Löytyisikö apua:

a) Iso traileri tai auton kuljetusvehe? Vuokralle Kvl-Hämeenlinna-Voikkaa välille? Saa lähteä mukaan, jos haluaa varmistua "fiksusta" käytöstä.


TAI


b) Pitkät ajosillat, joilla saataisiin auto rekan (pieni pyöräinen volvo) lavalle. Tuollaiset on olemassa tuohon autoon, mutta sen verta hyvään paikkaan säilötty, että eivät kyllä löydy.


Uhri on 70-luvun Mark Lincoln eli järjettömän kokoinen laiva joka pitäisi saada tullin alueelta siirrettyä pajalle "kevät" huoltoon.

Jos sinulla on tai vinkkiä kuka voisi vuokrata, niin yv tai o4o 7o8 4121

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2010, 18:39
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 524
Perusasetus

Peuhussa on ainakin mönkijän mentävää uraa siellä sun täällä, joten eiköhän siellä kohta pääse autoillakin etenemään. 7 vehkeen voimin tänään liki 6h ajeltiin.

Yllättävän kovaa vauhtia on lumet hävinneet ja mönkijällä eteneminen oli aivan ajamisen oloista jo, eli ei tarvinnut alamäkeen enää vinssailla..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2010, 18:59
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo, meidän pihasta lähtenyt lähes kaikki lumet.. Vähä kun sai terassin kulmasta nurmikkoo esii ni silloo hujahti lumet veks..

Voishan tota mennä ajaelee mutta taitaa ajokuntoset autot olla aika vähissä että ehkä se kevvemmäl sit elpyy..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.04.2010, 19:06
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

KYM


Mitähän seuralle kuuluu ku on oikeen sivutkin "jäädytetty" ????
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.04.2010, 19:07
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

On kai vaan vuosimaksu maksamatta tai jotaa..
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.04.2010, 12:32
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Mjoo. Fopa bongattu acs:ssä parkkipaikalla, ei morjestanut. PJ bongattu keskellä päivää amarillossa juomassa kirkkaita. Juusoa ei näkynyt.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.04.2010, 15:44
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Joo, PJ myöskin bongattu amarillosta..

Ilmeisesti korjaussarjaa nauttimassa mutta itse veikkaan että taisi olla virityssarja..!
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.04.2010, 12:24
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Mjoo. Fopa bongattu acs:ssä parkkipaikalla, ei morjestanut. PJ bongattu keskellä päivää amarillossa juomassa kirkkaita. Juusoa ei näkynyt.
Olin kyllä messuilla daamin kanssa.Fopakin todistaa (näin vaatenarikan lähel).
Olisit vaik soitellu noppa kun ei toi temmes ekseytynytkään messuille niin olisin voinu tarjota sen kaljan sulle.
__________________
www.pahama.com
www.zeppo.fi/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 11:16 (GMT +2).