![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]() Terve Saku, Olen mielenkiinnolla (ja kauhulla ![]() Kokoonpanosta ja osista olisi kysymyksiä... Ensiksi.... Missä/kuka on valmistanut single planen päällä olevan "mutkan"? ...varmaan arvaatkin miksi tätä kysyn... ![]() Lainaus:
tuottaa vääntöä niin paljon että se asettaa kampuran takaisiin osiin sellaisen voiman että sopivia komponentteja on vaikea jossei mahdoton löytää.. Kuvaamasi voimantuotto saavutettaisiin helpommin keskipako-ahtimilla... mutta niissäkin on omat ongelmansa.. Lainaus:
Mutta muutama vaihtoehto löytyy... White Racinging Race ZF-6speed ja Tremec TKO 5 speed cryotettuna voisivat olla mahdollisia. Näidenkin vahvistettujen vaihteistojen väännönkestokyky on pienempi kuin suunnittelemasi 1000lbs/ft mutta tuon väännön täysmääräinen käyttö katurenkailla tulee olemaan jokatapauksessa sanotaanko "haastavaa" ![]() Olet varmaankin seurannut corvettefoorumin vastaavia rakentajia Montyä ja Merlin:ä? ...näyttäisi olevan tuo voimansiirron rakentaminen lähes yhtä haastavaa kuin itse moottorin.. 4l80E +gearvendors overdrive näyttäisi olevan käytetty vaihtoehto... -J- Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suomen hauskin tie? | simov | Chit-Chat | 16 | 30.05.2007 23:42 |
M/V: MB 420 SEL, tod. näk. suomen paras | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.01.2006 13:08 | |
Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
Suomen tiestö?? | Chit-Chat | 4 | 27.02.2005 15:29 | |
Suomen... | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.01.2005 07:08 |