![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllä, mutta mulle ei lauantai käy, kun on se helsingin reissu. ![]() Kyllä se suzuki 1,5 kk pääst liikkuu ![]() (oma)
__________________
KYM#5 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
noppa, millä menos lauantaina.. Taitaakin olla vapaata ni vois vaikka lähtee lunastaa Juuson tarjoaman oluen..?
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Parin luokka kaveri kanssa menossa, kyydissä.
__________________
KYM#5 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei sielä Helsigissä oo mittää nähtävää,tosin jos haluaa katella pimpoja mitkä sielä keikistelee ja yrittää näyttää siltä et ne tietää kaiken niistä blig blig vehkeistä.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kröhöm..... ![]() onhan siellä autojakii. Siis niitä oikeita.
__________________
KYM#5 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eikai sinne nyt kukaan oikeesti mee autojen takia.. Siis ihan minkälaisten vaan autojen...
Elämää ja elektroniikkaa... kröhm.. siis erotiikkaa...
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Löytyisikö apua:
a) Iso traileri tai auton kuljetusvehe? Vuokralle Kvl-Hämeenlinna-Voikkaa välille? Saa lähteä mukaan, jos haluaa varmistua "fiksusta" käytöstä. TAI b) Pitkät ajosillat, joilla saataisiin auto rekan (pieni pyöräinen volvo) lavalle. Tuollaiset on olemassa tuohon autoon, mutta sen verta hyvään paikkaan säilötty, että eivät kyllä löydy. Uhri on 70-luvun Mark Lincoln eli järjettömän kokoinen laiva joka pitäisi saada tullin alueelta siirrettyä pajalle "kevät" huoltoon. Jos sinulla on tai vinkkiä kuka voisi vuokrata, niin yv tai o4o 7o8 4121 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Peuhussa on ainakin mönkijän mentävää uraa siellä sun täällä, joten eiköhän siellä kohta pääse autoillakin etenemään. 7 vehkeen voimin tänään liki 6h ajeltiin.
Yllättävän kovaa vauhtia on lumet hävinneet ja mönkijällä eteneminen oli aivan ajamisen oloista jo, eli ei tarvinnut alamäkeen enää vinssailla.. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo, meidän pihasta lähtenyt lähes kaikki lumet.. Vähä kun sai terassin kulmasta nurmikkoo esii ni silloo hujahti lumet veks..
Voishan tota mennä ajaelee mutta taitaa ajokuntoset autot olla aika vähissä että ehkä se kevvemmäl sit elpyy..
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#10
|
||||
|
||||
KYM
Mitähän seuralle kuuluu ku on oikeen sivutkin "jäädytetty"
????
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |