![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Suuret kiitokset. Nyt olen taas vähän viisaampi. Tarkoitus olisi tosiaan hankkia ajo-opetuslupa jos vain poliisisetä sellaisen meikäläiselle antaa. Edelliset sakot sain joskus 10 vuotta sitten joten tuskin enää vaikuttavat. Caddy voisi heittää privalla hintaa tuosta opetuspolkimesta.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kannattaa sitten harjoitella kirjallisiin kunnolla. Pojan inssin hyväksynyt inssi sanoi minulle, että jotkut opetusluvan hankkijat eivät saa kirjallisia läpi muuten kuin suullisesti. Ehdotin nimittäin, että myös opetusluvan hankkijalla olisi syytä olla inssi ennen kuin saa luvat. Tuolta voi tilata ajokorttikoulun http://www.sompsa.fi/ |
|
|
|||
|
|||
kinkkinen kysymys!
Kumpi on viisaampi? Rusakko ajovaloissa vai nainen motarin rampilla, yrittämässä sinne liikenteen sekaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kuinka montaa eri battery-lajiketta myydään suomen kaupoissa? |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta miksi janottaa vieläkin vaikka eilisen päivän join aamusta iltaan?! |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta ratkaisevan virheen olet tehnyt jo siinä vaiheessa, kun olet autoa lähestynyt väärältä puolelta, tilanteen olisit välttänyt sijoittumalla kyseiseen kehonsiirtimeen kulkusuunnassa vasemmalla sijaitsevasta ovesta. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Perjantaina taas sai ajaa jalka suorana, että sain kiinni rekan. Helkkaristi vielä lierusi edelläni ajaessaan. Liekö ollut kuski kännissä vai johtuiko tien liukkaudesta lieruaminen? Ennen sitä olin tullut tuohon Kuopiontielle kolmion takaa ja tulipa vielä pakettiautokin jälkeeni. Rekkakuski väläytteli koko valoarsenaalillaan edessään ajavalle pakettiautokusikille, joka oli kuinka ollakaan MIES. Ainiin, sitten kysymys: Saako noita-asuisena virpoa palmusunnuntaina? |
|
|
||||
|
||||
|
Toimittaako sitä asua nyt yhen päivän takia pois ottaa....
![]()
|
|||
|
|||
millon vaan!
meilläpäin saa virpoo joka sunnuntai ja ihan missä asussa huvittaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Hyvät palkkiotkin varasin. Asuinseutumme lapset ovat näemmä kasvaneet ulos tästä perinteestä. |
|
|
||||
|
||||
|
mitä sit kuulusi tehdä isona jos toi nykynen työpaikka tosta salaa keikahtaa nurin näin kun itte makaa kotona lomautettuna.... rahaa kun näin ei oikein tahdo tulla... koneistajanahan mä siis...
sitä kun on niin suppea että on kehitelly kauheita kriteerejä... aika paljo tarttis maksaa että mä esim. kaverit ja harrastukset tänne jättäisin ja paikkakuntaa vaihtaisin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
| Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
| BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |