![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Taas tämänkin vaiva alkoi kettuilemaan.
Putkituksessa on 90 asteiset mutkat heti pumpunjälkeen alavesiletkussa, syylärin alareunassa ja yläreunassa. Eli järjestelmässä on normaaliin verrattuna 6 kpl 90 mutkaa. Syylärin alalähdön kohdalla putkitus tekee u-mutkan. Putket/letku on sisähalkasijaltaan 2". Uutena oireena on veden seassa olevan ilman aiheuttama kurlutus syylärissä ja pauke lohkossa?? Herää kysymys mistä toi oikeen tekee ton ilmalukon, kun oc1:ssä tosiaan toimi ja sen jälkeinen lämpöongelma johtui sittenkin saven tukkimasta syyläristä. Syyläri on puhallettu auki eli ulkoista tukosta ei pitäisi olla. Toiseen vesiputkeen on muuten tullut lommo, kun kiikuin pohjapanssarin varassa kiven nokassa, muttei putken poikkipinta-ala ole 1/4 enempää muuttunut. Mahtaako vaikuttaa noin radikaalisti? Aloin jo epäillä olisiko kansipahvi mennyt, kun letkut tuntuvat pinkeiltä. Käsin saa kyllä puristettua letkun lyttyyn koneen käydessä. Pakokaasu ei tosin ole harmaata eikä sinistä eli paljoa ei ainakaan palotilaan vuoda. Ei tee vesilukkoakaan, lähteen nykyään jopa pakkasesta käyntiin kun modasinn keskipakopainoja. Olisiko ideoita?
__________________
Broken Back Team #1 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Chevyn 350 lämpöongelmat | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.06.2006 21:52 |
Pakon edessä 2 | tuska | Romance and Relationships | 0 | 13.11.2002 08:26 |
Pakon edessä... | Lars | Romance and Relationships | 0 | 12.11.2002 19:24 |