![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei olis ainakaan paljo ajettu, ( jos kilometrit pitää paikkansa.) kantsii kysellä vähä tarkempia kuvia..
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
N110 -89 vakiokorkuinen luksi 31x10.5 15 renkaat mutta 7x15 ET10 vai 8x15 ET -20 vanteet? jälkimmäiseen varmaankin tartteis levikkeet mut mahtako ottaa lattiaan kiinni ääri asennoissa?
|
|
#3
|
||||
|
||||
jouset
Täälläkö ne tietäjät luuraa...
LN 65 Hilux - onko jousipakat identtiset vasemmalla ja oikealla puolella? Joku rahamies on kumminkin ostanut uudet pakat vastaavaan autoon, kertokoon tämän asian. Oma kulkine roikottaa kuskin puolta, vaikka pakat on merkintöjen mukaan oikeilla paikoilla, muistanko oikein, että olis joidenkin valmistajien pakat niinku peilikuvat - oikea onkin vasen ja vasen oikea?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jotkut (mm. brittiteistä ja ausseista tilatuista) jousista täytyy laittaa toisin päin, koska siellä ohjaus oikealla...
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan Viimeksi muokannut Jopo_ : 26.03.2010 22:14 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja joidenkin jousten mukana tulee n. 8mm paksu latikan pätkä joka hitsataan kuskinpuolen jousipedin päälle, tarkoituksena saada auto suoraan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tulee pikkuhiljaa ajankohtaiseksi, että kitkalukko häipyy LN65:sen taka-akselilta ja sinne muuttaa palalukko. Tämän johdosta kitkalukko on suunnitellut muuttavansa kiristettynä etuakselille. Nyt oon vaan koittanu miettiä, että kuinkahan paljon tuota etuakselia pitää purkaa, että sinne saa lukon laitettua. Vetoakseleitahan pitää vetää ulospäin pois etuperän booreilta, jotta sen saa akseliputkesta irti. Pitääkö edestä siis purkaa navat ja jarrut kokonaan pois, vai lähteekö paketti kokonaisena irti, jos puran tuosta steering knucklesta (mikä lie suomeksi) nuo laakerit ylhäältä ja alhaalta pois? Ja saako tuossa tapauksessa vetoakselit kasausvaiheessa vielä paikalleen kun tuo paketti on kokonaisena?
Kuva vielä selkeyttämään, eli jos mustalla nuolella merkityt laakerikannet ja laakerit puran pois, niin lähteekö punaisella ympyröity paketti kokonaisena, vai puranko koko roskan atomeiksi?
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jätä kääntöpäät paikoilleen ja pura napalukot, jarrusatulat ym. siihen asti kunnes tuo kuvassa näkyvä knuckle spindle jää käteen. Sen jälkeen pystyy vetarit murroksineen vetämään pois.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tulipa tuo olulun punanen haettua pois. Lavassa ja helmoissa parsimista. teknisesti ok. Cooleri tuupattu keulalle ja syöttöä lisätty. Kytkin vaan täytyisi ilmata jos vaikka auttaisi... Toimii ok mutta lämpösenä ottaa liian alhaalta ja sorsan saa laatikkoon helposti. Jos polkimen survoo konehuoneen puolelle sujahtaa vaihteet taas nätisti. Aski ei ulvo eikä muutakaan. ajossa pelaa ok. Uudet castrolin ölpät on liruteltu sisään ja jouheni entisestään. |
|
#9
|
|||
|
|||
Taro/Hilux vm-89 4-veto
On tuossa tarossa etunavan pronssiholkki väljä koska vetari heiluu ja ääntääkin ihmeellisesti ajossa.
Montako pronssiholkkia aina navassa on? olen lukenut että kaksi per puoli. Jos kaksi on niin täytyykö kummatki uusia vai riittääkö että toisen uusii, olen taas lukenut että oliko se nyt sisempi joka kuluu väljäksi mutta ulompi ei? Tietäs hakia toyotalta uudet koska ei ole mahdollista purkaa ja hakia vasta sen jälkeen. Onko täällä sellasia seppiä joka niitä sorvaa ja myy foorumilaisille? |
|
#10
|
|||
|
|||
LN110 korin korotuspalat
Kuinka monta holkkia tarvitaan tuon LN110 hiluxin korin korotukseen? Jostain olin löytävinäni tiedon että 6 hyttiin ja 8 lavaan, mutta pitääkö tuo paikkansa?
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Juu, 6 hyttiin ja 8 lavaan. Ja tankin korkin letkut, rattiakselin jatko ja etupuskurin uudelleenkohdistus.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Sopiiko LJ/RJ avoin etu murikka hiluxsin taakse?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |