Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.03.2010, 00:42
varsinainen varsinainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 33
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
miten tuo käyttäytyy verraten normaalisti ohjattuun vnt:hen?
Sähköisesesti alipaineella ohjattuun verrattuna paineet ovat tasakaasulla 80-100kmh ajettaessa aavistuksen korkeammalla. Eipä tämä ilman ahdinta tuommoista 31" kulkenutkaan. Imusarjan ylipaineella ohjattuun paine heittelee kiihdytyksessä vähemmän, nousee vain tasaisesti. Kokeeksi vaihdoin ohjauksen pakopuolelle, ja sinne sai jäädä. Tarkoituksena oli lisätä pienellä kaasulla siivikot avaava vaijeri/jousi hässäkkä, mutta nyt talven jälkeen tuntuu, ettei se sitä tarvii. Pakopaineet matka-ajossa 0,5bar ahdot pikkasen vähemmän 0,45bar.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.04.2010, 10:55
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.04.2010, 23:52
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

voisko joku näppästä kuvan mistä kohtaa sen öljyn paineen on ottanu.. siis jos sen saa suoraa jonku lommin takaa... ei viittis alkaa haarottelee mitää jos ei riitäkään paine... ja semmosta vielä, että aloitin tuossa pävällä rojektin ja pakosarjaa aloin irrottelee nii huomasin että ykköspytyn pakosarjan pultit molemmat poikki, joku vissii yrittäny irrottaa ennenki... no muutaman tunnin räpöstyksen jalkee niitä ei saatu irti... mulla ois tuolla nurkassa takapotku td25 kone ajattelin sen vaihtaa ku ei oo ajettu ku jotai 200tkm. onko tietoo että passaako se noin niinku heittämällä paikalleen??? sit kuulin semmosen kytkin jutun tuossa että passais sx nissanin kytkin suoraan tuohon, pitääkö paikkaansa??
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.04.2010, 02:32
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

oisko ollu toinen roppu lohkossa kun katotaan koneen sivusta ja lähetään laskee oikeelta n10mm roppu jossa kuusiokolo. se eka on kai vesitroppu mut aukasemallahan se selvii
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.06.2010, 17:54
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

mitkähän ois hyvät ja halvat öljyt mitkä pysyy hyvin sisällä tuohon nissaniin? mitä ootte käyttäny noissa turpotetuissa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.06.2010, 18:16
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Halpaa ja hyväähän EI tunnetusti oo...
Mut itse ajelin vapari TD25:ssa Nesteen Turbo LXE:llä ja eikä tarvinu lisäillä yhtään öljyä... Eikä tarvi kyllä tossa D4D Avensiskenkaan lisäillä, vaikka siin kyllä on noi Premium XL:t...Ja Avessa jo kilsoja päälle 440tkm...
Kaveri käyttää Valvolinen öljyä kaikkiin autoihin, ja kireeksi viritetyissäkin voitelee vielä. Yks hyvä ois sit Castrolin TurboEdge, mutta sitä ei oo joka kaupassa taas. Kuten ei valvonkaan öljyjä oo.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.06.2010, 23:35
joni_89 joni_89 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 87
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Halpaa ja hyväähän EI tunnetusti oo...
Mut itse ajelin vapari TD25:ssa Nesteen Turbo LXE:llä ja eikä tarvinu lisäillä yhtään öljyä... Eikä tarvi kyllä tossa D4D Avensiskenkaan lisäillä, vaikka siin kyllä on noi Premium XL:t...Ja Avessa jo kilsoja päälle 440tkm...
Kaveri käyttää Valvolinen öljyä kaikkiin autoihin, ja kireeksi viritetyissäkin voitelee vielä. Yks hyvä ois sit Castrolin TurboEdge, mutta sitä ei oo joka kaupassa taas. Kuten ei valvonkaan öljyjä oo.
no en mä tarkottanu että pitäis olla tosi halpa vaan sellane kohtuu edullinen että ei maksa mitää 15 euroa litra. itellä nyt paskat öljyt ollu turbotuksen jälkee pari tuhatta kilsaa ja pitäis vaihtaa paremmat nyt. pari desiä syöny sillä matkalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan nissanin td25:n käypäsä kytkinkoppa osku89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.01.2010 18:36
Ostetaan Nissan TD25 alakerta Exo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.05.2009 11:51
Löytyykö nissanin TD25 malliin huolto ohjeita? kawatus Tekniikka & Jutustelu 12 12.02.2009 16:59
Ostetaan Mittarinvaijeri KingCab 4WD TD25 terppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.10.2008 10:26
M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 O/M/V Ajoneuvot 0 28.03.2007 15:37


Sivu luotu: 04:17 (GMT +2).