![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() samaa kamaa!Kaikki te ajatte nesteen polttoaineilla, halusitte tai ette ![]() Ainoastaan lisäaineistus on eri ja sekin vaan pari prosenttia polttoaineen määrästä!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
lällällää miul on itädieseliä
|
#3
|
|||
|
|||
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
minä luulen että nyky riisseli on liian "kuivaa" monelle vanhalla riiseli tekniikalla toimivalle autolle,
ainakin gp ja pajero toimii huomattavasti paremmin kun säännöllisesti kaataa litran 2t öljyä tankkiin. saksan riisseli on ainakin ihan eri tavaraa, eri väristä ja öljysenpää. viime kesänä kävin kuorma autolla saksassa ja tankkasin tankin muutaman kerran täyteen,tulin suomeen niin paikalliset tractorpulling miehet kävivät imemässä auton tankin tyhjäksi ja kertoivat että ahtopaineet ovat ihan eri luokkaa saksan aineella ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
taitaa olla saksan dieselin seassa munkinpaistorasvaa siitä eriväri. <------ biodiisseliä
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
no kysy hämäläisen pertiltä
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() ISO
Ei voi pitää paikkaansa. Diesel laadutkin on ISO stardardin mukaisia (myös saksassa) joten laatuerot samaa luokkaa kuin suomessa.
Voi olla että on imetty mutta olisko oma tankki ollu tyhjä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |