Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.03.2010, 09:40
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

samaa kamaa!


Kaikki te ajatte nesteen polttoaineilla, halusitte tai ette
Ainoastaan lisäaineistus on eri ja sekin vaan pari prosenttia polttoaineen määrästä!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.03.2010, 09:51
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samw Näytä viesti
Kaikki te ajatte nesteen polttoaineilla, halusitte tai ette
Ainoastaan lisäaineistus on eri ja sekin vaan pari prosenttia polttoaineen määrästä!
lällällää miul on itädieseliä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.03.2010, 12:07
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
lällällää miul on itädieseliä
No ei näköjään ihan kaikki
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.03.2010, 22:08
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

minä luulen että nyky riisseli on liian "kuivaa" monelle vanhalla riiseli tekniikalla toimivalle autolle,
ainakin gp ja pajero toimii huomattavasti paremmin kun säännöllisesti kaataa litran 2t öljyä tankkiin.
saksan riisseli on ainakin ihan eri tavaraa, eri väristä ja öljysenpää.
viime kesänä kävin kuorma autolla saksassa ja tankkasin tankin muutaman kerran täyteen,tulin suomeen niin paikalliset tractorpulling miehet kävivät imemässä auton tankin tyhjäksi ja kertoivat että ahtopaineet ovat ihan eri luokkaa saksan aineella
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.03.2010, 07:53
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa250d Näytä viesti
.
viime kesänä kävin kuorma autolla saksassa ja tankkasin tankin muutaman kerran täyteen,tulin suomeen niin paikalliset tractorpulling miehet kävivät imemässä auton tankin tyhjäksi ja kertoivat että ahtopaineet ovat ihan eri luokkaa saksan aineella
Nyt on kyl värikynää jo jutussa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.03.2010, 08:37
hj:n Avatar
hj hj ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 879
Perusasetus

taitaa olla saksan dieselin seassa munkinpaistorasvaa siitä eriväri. <------ biodiisseliä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.03.2010, 20:26
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apiaani Näytä viesti
Nyt on kyl värikynää jo jutussa
no kysy hämäläisen pertiltä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.03.2010, 08:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ISO


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa250d Näytä viesti
no kysy hämäläisen pertiltä
Ei voi pitää paikkaansa. Diesel laadutkin on ISO stardardin mukaisia (myös saksassa) joten laatuerot samaa luokkaa kuin suomessa.

Voi olla että on imetty mutta olisko oma tankki ollu tyhjä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus gikseri Maasturiprojektit 25 19.08.2011 09:34
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä _kekkula_ Tekniikka & Jutustelu 1 13.07.2009 18:41
Euroopan karttoja Oziin? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 0 03.06.2007 21:51
Neste / neste-lämmönvaihdin farmari Tekniikka & Jutustelu 1 13.05.2007 19:15
C5 euroopan malli C5 1 28.05.2003 06:22


Sivu luotu: 22:16 (GMT +2).