![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
Aika paljonVetoauto + traileri + 2*Jeeppi. Luokkaa 50.000€ . Loput rahat menny turhuuksiin. Lopputuloksena safari ajoon kelpaava peli ja toisella pääsee jätskikiskalle.
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 20.03.2010 08:25 |
|
|
||||
|
||||
|
itse taidan olla menossa vasta viidennen tonnin kohdalla
|
||||
|
||||
Pihi
Siihen nähden kuinka nuuka olen niin käsittämättömän paljon!
|
|
|
||||
|
||||
|
Siis eihän se oo harrastus jos rahaa jää yli ?!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuka noita laskee...
|
||||
|
||||
|
noin 6k€ eikä edes safarille asti olla vielä saatu kalustoa kestämään
Onneks nyt on vielä auto joka on minua kokeneempi
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos laskee vuodesta -98 alkaen kaikki kulut niin onhan tuota varmaan mennyt. Viime vkl meni pelkästään 80 litraa dieseliä ja 60 litraa bensaa. Apparillakin ainakin kaksi purkkia pillimehua.
Sen olen huomannut, että säästää aika paljon rahaa ja aikaa kun jättää ns. välivaiheita pois. Renkaissa välivaiheet tarkoittaa jotain tällaista: 205/75-16 kitka, 235/75-15 all-terrain, 31/10,5-15 all-terrain, 31/11,5-15 mud-terrain, 33/12,5-15 Fedima, 35/14,5-15 Bogger, 35/16,5-15 Bogger, 36 TSL, 37 Bogger, 38,5 TSL, 39,5 Bogger, jne. Moottoreissa: 2L, 2L-T, Rover/Buick, 4,3V6, 305V8, 350TBI, 350TPI, jne. Akseleissa: Suzuki, Rover, Toyota, Volvo, Mog Pelti, Mog Valu, jne. Ei siinä mitään pahaa ole, jos haluaa vaiheittain nostaa harrastuksen ja auton tasoa. Jotkut pysyy valitsemallaan tasolla kymmeniä vuosia. Toiset taas ostaa jokaisen välivaiheen renkaat puolen vuoden välein. Kyllähän tuo nykyinenkin auto vaihtaisi omistajaa, jos joku esittäisi ykkösellä alkavan viisinumeroisen tarjouksen.Toinen numero ratkaisee lähteekö vai jääkö. ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
5v sisään luku alkaa 2lla, ja on 5 numeroinen.joitakin senttejä tullut tosin takasin, itelle ylimääräsiä myymällä.
Tästä huolimatta mulla on 3 romuaa pihassa joista 2 liikkuu omin avuin ja 1 leimattuna
|
|
|
||||
|
||||
Sehän on kiinni siitä kuka kysyy
Eli jos emäntä kysyy, niin satasissa ollaa
Jos taas alkais laskemaan todellisuutta, niin saattais saada muutaman "maksu vapaan" kuukauden asunto lainaan No, on tietty kyllä ollut hauskaakin sen edestä, joten turhapa sitä kai on murehtia. . .
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Monesti nolla tippuu perästä pois ,jos jotain tullu hankittua ja kyselee hintaa
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Joo, hauskaa on ollut koko rahan edestä, ja jatkuu... |
|
|
||||
|
||||
|
Tämä on maksanut yli 5500E ja lisää menee
|
|
|
||||
|
||||
|
Liian vähän tähän mennessä
![]() Paljon visioita,vähän rahaa
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| voiteluaine suositukset eri autoihin | eyeless | Linkit | 3 | 19.11.2009 18:39 |
| Myydään maasto-autoihin sopivia akseleita | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.12.2008 06:57 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Rahaa tekstiviestillä | Chit-Chat | 9 | 04.10.2005 12:42 | |
| Rahaa palaa... | Nalle | Chit-Chat | 25 | 26.08.2005 20:21 |