![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
meitin autosta tuo hinauslaite rikki
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kahvaedellä kisa saatiin ajettua taas ja ISO KIITOS Vaarille kun tulit paikalle, pikkasen oli hommiakin.
Seuraava offi ajelupäivä on sitten 27.3 klo 12 Raisiossa ja nyt näyttäisi siltä että pääsee jo metsäänkin eikä mene pelkäksi tarinoinniksi. Evästä mukaan ja nuotiopaikalle. Tänne saa laittaa etukäteen ilmoija että suurin piirtein tiedetään porukkamäärää. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Saako alueella käyttää lumiketjuja?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
saapi käyttää vaikka telaketjuja
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Juu, lumiketjuja saa käyttää.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Koitan saada mönkijän entisöinnin valmiiksi, veejiitä ja Kankkua olen koittanut yllyttää mukaan ettei tarvi yksin hävetä..
__________________
Harbor Cruisers |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kyllä me veejiin kanssa päästään häpeemään sua!
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#8
|
||||
|
||||
|
meinaaks että sillä on se hempee pipa päässä, onkohan se snell hyväksytty mönkkäröintipäähine?
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
| Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
| Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta | pee | Chit-Chat | 0 | 27.11.2008 21:27 |
| Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
| Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |