![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myyty Kiinnostaako mersuun vaihdossa tax free husaberg fe650 -03 enska ja supermoto vanteilla?Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta kiinnostaa mutta toisaalta ei. Pyörä kiinnostaa mutta raha enemmän. Ainahan voit ehdotella kuvien kanssa,mitään en lupaa muutakuin käteisostajalle. panzer@offipalsta.com
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois suikkaan kuskille vanha kuppipenkkikin!
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 26.04.2010 16:26 |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois jarruputket tehty ja taka-aksulan stefa vaihdettu. Ens viikolla kokeileen leimalle.(saapahan ainakin kuukauden lisäajoaikaa) Jos tuore leima lappuun napsahtaa niin hinta pompsahtaa tietty muutaman satasen! Vielä siis edullinen suikka myynnissä!
|
||||
|
||||
![]()
Autolla käyty tänään ajamassa safarilla useampi tunti! Suikka eteni ihan mallikkaasti! Ostakkee nyt poies että saa rahaa noiden muiden autojen laittoon!
http://www.youtube.com/watch?v=9-sws...eature=related Tuosta muut vinssasivat!!! Tänään 29.3 on suikkaan tehty seuraavaa: jarrunesteet vaihdettu, puskurin päät pyöristetty katsuria varten, etulevikkeet kavennettu samasta syystä, valoliitoksia putsailtu ja polttimoita vaihdeltu....vielä 2000€ ennen leimaa(31.3), sitten hinta pompsahtaa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 29.03.2010 21:25 |
|
|||
|
|||
![]()
vaiha oldsmobile delta 88. on mahottoman ruma päältä mutta siisti sisältä. ei oo leimattu mutta saatanpa leimatakkin kun herkistelen jarrut ja korjaan jarruputken. kone on 350 ja paperit on sille n.7l koneelle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Laitappa kuvia tulemaan marko.laulainen@gmail.com katsellaan sitten.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |