Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2010, 21:43
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niko Näytä viesti
Joku hävytön Ford Broncon appari kommentoi räpellystäni, että "Lopeta jo, että muutkin pääsee ajamaan"... Vihreä Hilux siitä sitten tulikin ihan näytösluontoisesti
Tais se sit kummiskin vähä kyrsityttää tuo jumittelu. Noin naamakin menny mutrulle


Ihan hauska päivä oli joo. Laitetaas ny viä muutama kuva.

Räpsy lähtötunnelmista. Paljon porukkaa tuli vielä tän kuvan ottamisen jälkeen.


Suurvalta tuotteita peräkanaa



Hiluxi taiskin olla ainoo joka tässä kohtaa totteli reitin vetäjää.


Lisää suurvalta tuotteita.



Ja vielä



Oli letkassa myös nousevan auringon maan tuotteita.



Ja se yks Roveri.


Tässä seurataan silmä kovana kun toinen kolmiakselinen valottaa mäkeä.


Se toinen kolmiakselinen.


Letka lähössä takalenkille.



Matkalla tarvi säätää Uazin vannetta. Sama työkalu käy kuulemma venttiilien säätöön.


Takasin tullessa vielä yks vinssaus.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.03.2010, 18:19
Niko:n Avatar
Niko Niko ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.03
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Tais se sit kummiskin vähä kyrsityttää tuo jumittelu. Noin naamakin menny mutrulle
Näkee, et oli aurinkoinen päivä, ku päässy naama tolleen palaan
__________________
Ruskee City-Range & seittemän matala-autoa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2010, 11:43
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Tilastoa.


Kuten arveltiinkin, niin vallitseva matalasuhdanne on vaikuttanut meidänkin tapahtuman osallistujamääriin.
- ruokailijoita oli kaikkiaan 170 kpl.(v 2009, 230kpl)
- Yleisöä, kulkuluvan maksaneita 43 kpl.(v 2009, 62kpl)
- Autoja 52 kpl. (v 2009, 85 kpl)
- mönkkäreitä 12 kpl. (v 2009, 37 kpl)
- Järjestäjien autoja 6 kpl.
- Alle 12v ei tilastoitu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2010, 20:29
Lohre Lohre ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Koillismaa
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOHJ61 Näytä viesti
Kuten arveltiinkin, niin vallitseva matalasuhdanne on vaikuttanut meidänkin tapahtuman osallistujamääriin.
- ruokailijoita oli kaikkiaan 170 kpl.(v 2009, 230kpl)
- Yleisöä, kulkuluvan maksaneita 43 kpl.(v 2009, 62kpl)
- Autoja 52 kpl. (v 2009, 85 kpl)
- mönkkäreitä 12 kpl. (v 2009, 37 kpl)
- Järjestäjien autoja 6 kpl.
- Alle 12v ei tilastoitu.
Oliko viime vuonna yhtä paljon lunta ja vaikuttiko se osallistujamäärään mahdollisesti ollenkaan?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2010, 08:58
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Viime vuona oli lunta 30 - 40 cm, ja nyt 70 - 80 cm.
Ainakin mönkkäreitä jäi pois juuri lumitilanteen vuoksi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.03.2010, 18:48
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Viestit: 1.443
Perusasetus

Pääsivätkö kaikki sieltä lumen keskeltä pois kun ajopäivä loppui?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.03.2010, 19:06
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Romua kuin raatteentiellä!


Ei tietenkään niin paljon, tiettävästi vain yksi auto yöpyi metsässä (Unto) ja pelastettiin seuraavana päivänä.
Syynä yöpymiseen oli ohjausvarsi ja murrosmurska!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 Kynnapas Tapahtumat 6 20.01.2010 10:44
TALVISOTA 2009 ??? vänkäri Tapahtumat 3 07.01.2009 11:31
MMC Talvisota 8 . 3 - 2008 TOHJ61 Tapahtumat 113 11.03.2008 22:14
Talvisota Safari 4.2.2006 MMC_Tero Tapahtumat 97 21.02.2006 22:37
"TALVISOTA"Safari Nokialla 26.3.2005 MMC_Tero Tapahtumat 40 31.03.2005 05:32


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).