Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.10.2003, 20:17
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

On mulla edessä kallistuksenvakaaja, mutta se on sitä rangen sisäänrakennettua mallia (pitkittäisten tukivarsien puslat on hyvässä kunnossa)... Ainoastaan yhdessä saksasta tuodussa -90 vehkeessä olen nähnyt kallistuksenvakaajat, ja niitäkin katselin aikalailla vain "mitenkähän helposti nuo saa irti" näkökulmasta.

Jos maastossa ajaa hitaasti, niin eikös silloin pitäis olla ihan sama millaiset iskarit on, jäykempikin ehtii antaa periksi maaston mukaan? Säädettävät olis tietty mukavat, jos vois itse hakea omaan ajoon soppelin asennon (olettaen että säätöaluetta on sopivasti).

-Paavo

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 02:13 (GMT +2).