Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.03.2010, 23:34
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mitsut näyttää kyllä olevan siistempiä ja halvempia, esmes tää: http://fin.auto24.ee/used/691118 Mikseipä hyvällä ja huolletulla tuollaisellakin kelpaisi ajella. Ton verotkin olisi varmaan pienemmät.
Tuommonenki kannattanee tuoda suoraan ruotsista, kuten on tuotu tuokin linkitetty auto. https://www21.vv.se/fordonsfraga/ kertoi tuonkin auton poistuneen ruotsin maalta joulukuussa (viron myyntikuvissa ruotsin kilvet).

http://www.blocket.se/goteborg/Mitsu...htm?ca=1_5&w=3
Tuossa hyvä esimerkki ruotsin tarjonnasta. Tuo Virossa oleva ~4400e, ruotsin vastaava ~1000e vähemmän.


Viimeksi muokannut macro : 15.03.2010 23:37
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.03.2010, 22:28
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

97/98 Nissan KingCab 2.5TD tuli haettua, ~165tkm.
"Tuttu ja turvallinen", jo kolmas KC minulle.
Kotimaasta löyty ja budjettiki alittu reilusti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2010, 01:01
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macro Näytä viesti
97/98 Nissan KingCab 2.5TD tuli haettua, ~165tkm.
"Tuttu ja turvallinen", jo kolmas KC minulle.
Kotimaasta löyty ja budjettiki alittu reilusti.

Onneksi olkoon hyvän työjuhdan hankinnasta!
Tai toimii tuo ihan hyvin myös käyttiksenä, riippuen rengastuksesta
Laittelehan kuvia kun auton suat puunattua ...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2010, 16:14
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Viestit: 537
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Onneksi olkoon hyvän työjuhdan hankinnasta!
Tai toimii tuo ihan hyvin myös käyttiksenä, riippuen rengastuksesta
Laittelehan kuvia kun auton suat puunattua ...
Rengastus on nimenomaan käyttöauto rengastus, katukuviolla olevat kitkat aluvanteilla. Niillä mennään toistaiseksi, ja käyttöauton virkaa se pääasiallisesti hoitaa...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 6 19.01.2010 09:08
Mikä kierre? Datsun Pickup -84 Tourinki Tekniikka & Jutustelu 3 07.10.2008 15:59
Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? Propulsion Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2008 04:33
Rover V8 mutta mikä laatikko? A45 Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2006 16:11
Pajeen vinssi, mutta mikä? okkiM Tekniikka & Jutustelu 8 02.08.2005 19:30


Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).