![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.blocket.se/goteborg/Mitsu...htm?ca=1_5&w=3 Tuossa hyvä esimerkki ruotsin tarjonnasta. Tuo Virossa oleva ~4400e, ruotsin vastaava ~1000e vähemmän.
Viimeksi muokannut macro : 15.03.2010 23:37 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
97/98 Nissan KingCab 2.5TD tuli haettua, ~165tkm.
"Tuttu ja turvallinen", jo kolmas KC minulle. Kotimaasta löyty ja budjettiki alittu reilusti. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onneksi olkoon hyvän työjuhdan hankinnasta! Tai toimii tuo ihan hyvin myös käyttiksenä, riippuen rengastuksesta ![]() Laittelehan kuvia kun auton suat puunattua ...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Rengastus on nimenomaan käyttöauto rengastus, katukuviolla olevat kitkat aluvanteilla. Niillä mennään toistaiseksi, ja käyttöauton virkaa se pääasiallisesti hoitaa...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.01.2010 09:08 |
| Mikä kierre? Datsun Pickup -84 | Tourinki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.10.2008 15:59 |
| Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.04.2008 04:33 |
| Rover V8 mutta mikä laatikko? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2006 16:11 |
| Pajeen vinssi, mutta mikä? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.08.2005 19:30 |