Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2010, 20:04
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Numppa Näytä viesti
Onko mistään takapihoilta bongattu IVO:n entisiä vetoautoja/traktoreita (KUVIA)???
Jokunen vuosi sitten oli mobilistissa jopa 1 kuva jostain 70luvulta muuntajan siirrossa, vai oliko jopa toinen työntämässä.
Nämähän oli alkujaan jotain ohjusalustoja tms.
Työmaan toimiston seinällä oli kuva jostain tommosesta siirto vehkeestä. Yks asentaja sano, että vetämään oli hyviä, mutta siihen se loppuikin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2010, 17:52
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

MOT: Sisua myytävänä


http://areena.yle.fi/video/828788
Semmosta Sisusta, näkyypi vielä viis päivää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2010, 17:35
hiski hiski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.06
Sijainti: Lahti, .
Viestit: 187
Perusasetus

Tän vois oikeestaan laittaa tuonne "maastokuormurista campperi"-topicciin, mutta laitetaan tänne niin säilyy yhdessä paikassa linkit:

Pätevän näköinen auto, markkinointi pohjaa pitkälti All Blacks-joukkueeseen, varmaan merkittävä sponssi:
http://www.daily4x4.iveco.com/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2010, 18:28
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2010, 21:33
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Onko toi neljäakselinen joku Steyr Puch? Pinzgauer?

Olihan porttaali-volvoistakin se 8x8 prototyyppi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Virolaisia ja ruotsalaisia auto sivuja kaivattais Suzukisj410K Chit-Chat 5 20.09.2007 21:20
Subilta maasto-auto asiaa Range-Miki Chit-Chat 0 17.07.2007 21:24
arvaa mikä "maasto" auto. toyota4x4 Chit-Chat 4 27.03.2007 23:00
Jenkki maasto-auto Range-Miki Tekniikka & Jutustelu 8 26.04.2006 14:24
Ainut ja oikea maasto-auto chief Chit-Chat 26 17.02.2006 19:37


Sivu luotu: 08:15 (GMT +2).