![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mut sitten jos pulttaan ton katon mäjelle ja laitan lasikuitupuoliovet paikalleen ni sit saadaan abaut 40kg taas poies, mut sit ei kyllä jää oikein enää paikkoja mistä sais painoa karsittua. tietty renkaita leikkelemällä joku kilo ![]() millä puntarilla se teiän rassi on punnittu? ..taitaa alkaa katastuskin selkenemään, mittaa vaan paljon se on käytännössä se raideleveys.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jos oikeen hurjaks heittäytyy, ni ainakin hilun navoista sais sorvattua yhteensä 15mm pois.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vähä menee aiheen ohi mutta onko hj:ssa saman levyset akselit ku hilux\LJ?
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ja sen jälkeen laitat sen V8:in niin voi hyppiä ojien yli http://www.youtube.com/watch?v=xnnYoyVo2Nw vai mitäs
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
..ajotyyli kylläkin näytti aika pitkälle siltä miten meikäläinen tykkää ajella..mutta joo, kyllä sinne vaan se diesseli laitetaan jahka saa kaikki osat hommailtua. ja tuoppo, hj akselit on 6 senttiä leveämmät mitä hilux/lj akselit.. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Oli muuten hiukkasen samaa näköö tohon mun kötöstykseen..
__________________
Broken Back Team #1 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
anteeksi ot, mutta ei edes hiukkasen, ja viälä kerran anteeksi OT
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja tollasella http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=21524 merkki oli volvo
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#11
|
||||
|
||||
|
On kuulemma leimaloita saatu Sussukiin,nyt pääsee sit kesäl SATAMAAN kalj...eiku JÄTSKILLE
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Tuli tästä suitsasta kuva vastaan uuden V8-magazinen mukana seuranneessa liitteessä.
Pitääpä katsoa jos pääsisi oikein livenä näkemään...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Oliko siinä audin koneessa jotain kipua kun toista konetta havittelet?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eli acmen setistä ei kävis mikään muu kuin vauhtipyörä+adapteri. pumppu pitäs ostaa, sekä esim centerforce kytkin ja uus turbo. nyt kun löytäs vanhemman koneen ni senku pulttailis paikalleen. ja saattas kytkinki edes jotenki pitää vakio mjotorilla... |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Kovin on hiljasta pidelly pajan puolella kisojen jälkeen..
Jotain kuitenki tehty eli takanurkka ois korjattu kisojen jäliltä.hyvin tuli kun teki saranan pultteihin sopivan kiinnikkeen ja takavinssillä pylpyrän kautta nyhtäs, ja loput vasaralla. ihan uudenverosta siitä nyt ei tullu mut ei ehkä oo tässä vaiheessa kisakautta järkevää ruveta vimpan päälle sitä jokapaikasta oikomaankaa. katotaan sit lokakuussa mitä rusinaa tuo muistuttaa.... Lainaus:
eli todennäköisesti pääsiäisenä autoa voi syynäillä messukeskuksessa...PS. Puhdasta mainostilaa vielä käyttämättä...
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Mitäs hel****ä nyt tapahtuu? Autoa pitäs vahailla ja buunata näyttelyä varten ni heppu rupeskin purkamaan...
Joka tapahtumaan ku lähetään, ni aina pitää järjestää kiire just viikkoa aikasemmin ![]() No, ite kirjotin tammikuun lopulla ilmottautumisen yhteydes et on 1.9 diisseli, ni laitetaa se nyt sinne. eli tuo on nyt sit aaz moottori, 55kw jotain pikku piristystä siihen pitää nyt kuitenki tehä. aikasemmin hommatusta afn moottorista juuttuvasiipinen ahdin, pakosarja sekä imusarja jota pikkasen modasin. pakopaineelle ja lämmölle tarkkailuipaikat.. ja nyt käy nuo acmen setin mukana tulleet kiinnikkeetkin suoraan! sellattis, joutuu vissiin jättää baarihommat viikonloppuna väliin.. ..taino, ainakin toisena päivänä
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Keskity nyt Make vaan tähän Musta-Oranssiin morsmaikkoon..muut hoitakoon BAARI hommat..
![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
| Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
| V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |