Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.03.2010, 16:47
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
mitaa make toi paino vielä kisakunnossa, kiinnostais vaan tietää onko paljon eroa meitin rassiin
meillä oli 1302kg kisakunnossa ilman miehistöä.
Jep, kylhän se pitää viel puntaroida uudestaan jossain kohtaa kisakuosissaankin! ..ei se varmaan kauas jää siitä tein auton painosta.
mut sitten jos pulttaan ton katon mäjelle ja laitan lasikuitupuoliovet paikalleen ni sit saadaan abaut 40kg taas poies, mut sit ei kyllä jää oikein enää paikkoja mistä sais painoa karsittua. tietty renkaita leikkelemällä joku kilo

millä puntarilla se teiän rassi on punnittu?

..taitaa alkaa katastuskin selkenemään, mittaa vaan paljon se on käytännössä se raideleveys.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.03.2010, 21:08
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Jos oikeen hurjaks heittäytyy, ni ainakin hilun navoista sais sorvattua yhteensä 15mm pois.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.03.2010, 22:59
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Vähä menee aiheen ohi mutta onko hj:ssa saman levyset akselit ku hilux\LJ?
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.03.2010, 22:59
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Ja sen jälkeen laitat sen V8:in niin voi hyppiä ojien yli http://www.youtube.com/watch?v=xnnYoyVo2Nw vai mitäs
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.03.2010, 23:07
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Ja sen jälkeen laitat sen V8:in niin voi hyppiä ojien yli http://www.youtube.com/watch?v=xnnYoyVo2Nw vai mitäs
Eipäs nyt oka lähetä tolle linjalle! ..ajotyyli kylläkin näytti aika pitkälle siltä miten meikäläinen tykkää ajella..

mutta joo, kyllä sinne vaan se diesseli laitetaan jahka saa kaikki osat hommailtua.




ja tuoppo, hj akselit on 6 senttiä leveämmät mitä hilux/lj akselit..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.03.2010, 12:48
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Ja sen jälkeen laitat sen V8:in niin voi hyppiä ojien yli http://www.youtube.com/watch?v=xnnYoyVo2Nw vai mitäs
Perskeles, toihan näytti hauskalta..

Oli muuten hiukkasen samaa näköö tohon mun kötöstykseen..
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.03.2010, 14:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4lucifer74 Näytä viesti
Perskeles, toihan näytti hauskalta..

Oli muuten hiukkasen samaa näköö tohon mun kötöstykseen..
Erona se, et tosta ei lentäny etuakseli ekasta hypystä hiiteen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.03.2010, 18:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Erona se, et tosta ei lentäny etuakseli ekasta hypystä hiiteen.
PAHA
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.03.2010, 22:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4lucifer74 Näytä viesti
Perskeles, toihan näytti hauskalta..

Oli muuten hiukkasen samaa näköö tohon mun kötöstykseen..
anteeksi ot, mutta ei edes hiukkasen, ja viälä kerran anteeksi OT
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.03.2010, 20:08
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Jep, kylhän se pitää viel puntaroida uudestaan jossain kohtaa kisakuosissaankin! ..ei se varmaan kauas jää siitä tein auton painosta.
mut sitten jos pulttaan ton katon mäjelle ja laitan lasikuitupuoliovet paikalleen ni sit saadaan abaut 40kg taas poies, mut sit ei kyllä jää oikein enää paikkoja mistä sais painoa karsittua. tietty renkaita leikkelemällä joku kilo

millä puntarilla se teiän rassi on punnittu?

..taitaa alkaa katastuskin selkenemään, mittaa vaan paljon se on käytännössä se raideleveys.
tollasella http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22103, ei muista merkkiä
ja tollasella
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=21524 merkki oli volvo
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.03.2010, 04:56
SJ69:n Avatar
SJ69 SJ69 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.10
Sijainti: LPR
Viestit: 79
Perusasetus

On kuulemma leimaloita saatu Sussukiin,nyt pääsee sit kesäl SATAMAAN kalj...eiku JÄTSKILLE
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.03.2010, 18:40
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Tuli tästä suitsasta kuva vastaan uuden V8-magazinen mukana seuranneessa liitteessä. Pitääpä katsoa jos pääsisi oikein livenä näkemään...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.03.2010, 08:38
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Oliko siinä audin koneessa jotain kipua kun toista konetta havittelet?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.03.2010, 15:19
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Oliko siinä audin koneessa jotain kipua kun toista konetta havittelet?
Liikaa työmaata ja rahan menoa jos sen nyt laittaa.

eli acmen setistä ei kävis mikään muu kuin vauhtipyörä+adapteri.
pumppu pitäs ostaa, sekä esim centerforce kytkin ja uus turbo.

nyt kun löytäs vanhemman koneen ni senku pulttailis paikalleen. ja saattas kytkinki edes jotenki pitää vakio mjotorilla...
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 22.03.2010, 01:16
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Smile

Kovin on hiljasta pidelly pajan puolella kisojen jälkeen..

Jotain kuitenki tehty eli takanurkka ois korjattu kisojen jäliltä.



hyvin tuli kun teki saranan pultteihin sopivan kiinnikkeen ja takavinssillä pylpyrän kautta nyhtäs, ja loput vasaralla.
ihan uudenverosta siitä nyt ei tullu mut ei ehkä oo tässä vaiheessa kisakautta järkevää ruveta vimpan päälle sitä jokapaikasta oikomaankaa. katotaan sit lokakuussa mitä rusinaa tuo muistuttaa....



Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli Näytä viesti
Tuli tästä suitsasta kuva vastaan uuden V8-magazinen mukana seuranneessa liitteessä. Pitääpä katsoa jos pääsisi oikein livenä näkemään...
Terävä huomio.. eli todennäköisesti pääsiäisenä autoa voi syynäillä messukeskuksessa...



PS. Puhdasta mainostilaa vielä käyttämättä...
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 25.03.2010, 23:24
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Mitäs hel****ä nyt tapahtuu? Autoa pitäs vahailla ja buunata näyttelyä varten ni heppu rupeskin purkamaan...



Joka tapahtumaan ku lähetään, ni aina pitää järjestää kiire just viikkoa aikasemmin
No, ite kirjotin tammikuun lopulla ilmottautumisen yhteydes et on 1.9 diisseli, ni laitetaa se nyt sinne.



eli tuo on nyt sit aaz moottori, 55kw

jotain pikku piristystä siihen pitää nyt kuitenki tehä. aikasemmin hommatusta afn moottorista juuttuvasiipinen ahdin, pakosarja sekä imusarja jota pikkasen modasin.





pakopaineelle ja lämmölle tarkkailuipaikat..



ja nyt käy nuo acmen setin mukana tulleet kiinnikkeetkin suoraan!




sellattis, joutuu vissiin jättää baarihommat viikonloppuna väliin.. ..taino, ainakin toisena päivänä
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 26.03.2010, 06:17
SJ69:n Avatar
SJ69 SJ69 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.10
Sijainti: LPR
Viestit: 79
Perusasetus

Keskity nyt Make vaan tähän Musta-Oranssiin morsmaikkoon..muut hoitakoon BAARI hommat..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 22:15 (GMT +2).