![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eikös noissa oo sama bajonetti kaikissa Olympuksissa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mää en tiedä mistään marioneteista... Eikös ne oo jtn nukkeja???
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() EOS
On joutavana kokonainen EOS, en muista mikä kakkula, joku 35-135 ehkä. Ja jos jotakuta kiinnostaa niin samassa komerossa on Nikon FG20 ja siihen valikoima kakkuloita, taitaa olla joku laajakantti, 35-135, ?-210 ja moottoriperä. Ei ole filmikameroita tullut käytettyä aikoihin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mahtaiskos sopia? Mimmosia hintoja oot suunnitellu?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Pistä nyt edes vähän jotain toivetta putkista, laajaa ,macroa, kittiä ?
Runkon itselläni e500 niin onhan noita putkia jotain
|
||||
|
||||
![]()
Joo 3/4:sia noi on mutta noi 35v vanhat kinot ei oikein ymmärrä ton autofocuksen kanssa
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on nyt ED 14-42mm 1:3.5-5.6 ja ED 40-150mm 1:4.0-5.6 objektiivit.
Eli semmosia en oo vailla. Muuta en ossoo sannoo, asiasta paremmin tietävät kertokoon lisää. Tää on siis mun eka järkkäri, et siitä lähetään.
|
||||
|
||||
![]()
No mitä sun pitäs päästä kuvaamaan?
|
||||
|
||||
![]()
Tuliko objektiivit kaupanpäälle vai?... mielestäni on parempi osta jäkkäri ja tulla toimeen standardobjektiivillä ennen kuin rupee enemmän objektiivia ostamaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainoo mitä mietin että joku valovoimanen esim kiintee 30 1.4 vois olla hyvä vähänkin hämärässä ,mihin noi kitit ei oikein pysty.
|
||||
|
||||
![]()
Totta. mut se ei ollu mielessä
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, toi oli semmonen satsi, missä oli noi putket, laukku, 2 akkua, laturi, ja jalusta mukana...
Lisäsalama vois olla kans hyvä, vai kuinka? Kuvattavaa nyt on monenlaista, perhekuvia, työkuvia, maasturikuvia, maisemakuvia... Ei sen niin väliä mitä kuvaa, pääasia et kuvaa... ![]() ![]() ![]() Ja kamerahan oli Olympus 520S
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laajispääkin on kutakuinkin kunnossa vaikka croppikenno varmaan onkin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() http://www.rajalacamera.fi/Published...ode=23N2127492 http://www.rajalacamera.fi/Published...ode=23N1291292 On sillä rahaa...