Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2010, 09:18
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Taisi olla eilen (muisti pätkii), kun tuli japsimarssi vastaan tuossa lappeenrannantiellä Joensuusta Niittylahteen päin. Letkassa oli keulilla sininen korkea HJ korkealla katolla, toisena tuli muistaakseni punanen hiluxxx ja kolmannesta nyt en ole enää varma, kun ei tuo muisti pelaa. Olikos metsään matka vai mikä oli mielessä? Tunnustaako kukaan?

  #2  
Vanha 08.03.2010, 12:54
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Eilen toimitettu erääseen punaiseen turbolla varustettuun hiluksiin hieman polttoainetta , lähellä kangasniemeä. Toivottavasti pääsi kotia ilman aineen loppumista..
  #3  
Vanha 08.03.2010, 18:05
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Viestit: 699
Perusasetus

Musta pitkä patrolli pyöriskeli Tuusulassa tänään (ma 8.3). Ihmettelin peliä firman hallin pihalla
  #4  
Vanha 08.03.2010, 21:34
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
Eilen toimitettu erääseen punaiseen turbolla varustettuun hiluksiin hieman polttoainetta , lähellä kangasniemeä. Toivottavasti pääsi kotia ilman aineen loppumista..

Kiitoksia vaan
Hyvin päästiin kotiin apukuskin kans ....
  #5  
Vanha 20.03.2010, 14:37
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Paimiossa


Nesteen rampista lähti Turkuun päin liila Läjä. Empä muista ketä on mut vissii pyörii tääl palstallaki. Ite ajelin Aristolla ohi .Jaajuu ja kello oli siin yhen paikkeil.

Ja sit ennen yhtätoist tuli 110 tiel harmaa oiskohan ollu HDJ vastaan. Oli isommat renkulat ja vinssi keulil.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
  #6  
Vanha 21.03.2010, 13:36
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

eilen illasta bongasin harmaan melko korkeen hojon joka ajeli mun edellä ku kuorkilla olin hakemassa itelleni uutta hojotinta. jonku näkönen morjestus tuli kans..
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
  #7  
Vanha 22.03.2010, 13:14
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Mappe bongattu linttamersussa Vaskiluodonsillan keskustan päässä
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 21:54 (GMT +2).