![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Taisi olla eilen (muisti pätkii), kun tuli japsimarssi vastaan tuossa lappeenrannantiellä Joensuusta Niittylahteen päin. Letkassa oli keulilla sininen korkea HJ korkealla katolla, toisena tuli muistaakseni punanen hiluxxx ja kolmannesta nyt en ole enää varma, kun ei tuo muisti pelaa. Olikos metsään matka vai mikä oli mielessä? Tunnustaako kukaan?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eilen toimitettu erääseen punaiseen turbolla varustettuun hiluksiin hieman polttoainetta , lähellä kangasniemeä. Toivottavasti pääsi kotia ilman aineen loppumista..
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Musta pitkä patrolli pyöriskeli Tuusulassa tänään (ma 8.3). Ihmettelin peliä firman hallin pihalla
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kiitoksia vaan Hyvin päästiin kotiin apukuskin kans .... |
|
#5
|
||||
|
||||
Paimiossa
Nesteen rampista lähti Turkuun päin liila Läjä. Empä muista ketä on mut vissii pyörii tääl palstallaki. Ite ajelin Aristolla ohi .Jaajuu ja kello oli siin yhen paikkeil.
Ja sit ennen yhtätoist tuli 110 tiel harmaa oiskohan ollu HDJ vastaan. Oli isommat renkulat ja vinssi keulil.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#6
|
||||
|
||||
|
eilen illasta bongasin harmaan melko korkeen hojon joka ajeli mun edellä ku kuorkilla olin hakemassa itelleni uutta hojotinta. jonku näkönen morjestus tuli kans..
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mappe bongattu linttamersussa Vaskiluodonsillan keskustan päässä
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |