![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Juu, käytiin eilen ajelemassa. Kuviahan ei tullut otettua kun kuvaus kalusto unohtui kotia... Etenemistä paksussa hangessa voisin kuvailla nahkeaksi... vai ettenkö peräti tuskalliseksi ... Päästiin melkein kirjautumis paikalle asti...
|
|||
|
|||
Pääsiäis SAFARI..
Oisko kiinnostusta järjestää noina pyhinä tommosta,oli joskus kuopiossa aika monena pääsiäisenä peräkkäin..Muistelen et parhaimmillaan 20 autokuntaa vieraitakin...Idässä lunta niin paljo et sinne ei vielä asiaa..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä kiinnostusta olisi välillä ajelemaan? Mille päivälle ajot sattuisi.
|
|
|
|||
|
|||
|
mukana vois olla.. varsinkin ku autokin taitaa olla tota ennen kunnossa...
|
|||
|
|||
Pääsiäinen
Tohon tarvittas ainakin 3aktiivi henkilöä,miuluusti enemmän...Safari johtaja,muonitus henkilö,reitti mestareita,korjaus avustus henkilö yms...jos haluaa että homma toimii ja luonnistuu sujuvasti..itse voin ohjeistaa,auttaa kaikin tavoin mutta vastuu henkilöt sais löytyä HARRASTAJISTA lähi-alueiilta...Melko varmasti itse myös mukana tuona ajankohtana,eli itse ajattelin ainakin 2-3vuorokauden toimintaa..teltta majoitus,-hostell,-hotelli yms.. lähinnä vieraita ajatellen.. ja voihan siellä itsekkin yöpyä jos haluaa/ajella tuolla naapurin puolella monesti ne yö safaroinnit parhaita...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |