Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2010, 15:20
Jyrays:n Avatar
Jyrays Jyrays ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.07
Sijainti: Ranska
Viestit: 64
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Jyräyksen gummithan ne siinä alla on
Juu kuvat Jeepistä on jotakuinki 90-luvun alkupäästä...olisko 93 tai 94?
93 siella kuvassa lukee...

On noo gummit jo taysikaiset, ostin ne kai -92!


Viimeksi muokannut Jyrays : 06.03.2010 16:06
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.03.2010, 16:52
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

No eipä ole paljoa saanu aikaiseks vielä. Joitain valmiiks maalattuja kilkkeitä on tullu ruuvailtua kiinni ja koittanu keksiä, että mistä seuraavaks jatkais.

Penkit lähti sisältä kiitään, ku tilalle olis tarkoitus laitta Race Trimmin uudet kuppijakkarat.


Sähköjä hieman koittanu kans selvitellä ja aloin mieetimään, että onks tolla sähkörytökasalla mitään virkaa, mikä on alunperin kuskinpuolen b-pilarin juureen pultattu. Meinasin linkoa ton menemään. Siis heittää Kuubaan



No kun ei huvittanu alkaa mitään viisaampaa tekemään, niin vanhasta letukasta irroittamaan jo hyvinkin kelottunut ratti, jossa puuosat osittain löysällä ja keskustassa reippaasti Norjan kromia.


Sitte porailin vanhat niittaukset irti. kalikat numeroin, jotta ne ehkä sais vielä takaisinkin


Pientä hiontaa ja jos noihin jotain sävyä hieman lakan sekaan sekottais?



Keskiöstä hioin ruosteet pois ja päätin maalata, ku kromaaminen ei kotioloissa multa suju Nyt vaan pitäis vielä keksiä, että minkä väriseks. Mietin, että korin väriin, mutta tuleekohan siitä liian tylsä? Musta siitä taitaa kyllä tulla ja sit koko rattiin kiiltävät lakat päälle, kun jossain vaiheessa saan kalikat ruuvattua siihen kiinni. Sit täytys vielä keskiö hankkia, niin sais ratin kiinni.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2010, 17:45
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Tyylikäs ruori.. ei onnistuisi jos kiillottaisit sen keskustan, ja siihenkin hitosti lakkaa päälle?
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.03.2010, 18:46
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FinnDRZ Näytä viesti
Tyylikäs ruori.. ei onnistuisi jos kiillottaisit sen keskustan, ja siihenkin hitosti lakkaa päälle?
Kyllä mä sitä jo hetken mietin, mutta vaikutti liian työläältä ja nyt siinä on jo pohjavärit päällä. Toisaalta sen vois maalaa ehkä kirkkaalla hopealla/kromimaalin tyylisellä....pitää kysellä työkavereilta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.03.2010, 18:47
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

mä voin auttaa maalauksessa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.03.2010, 19:38
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
mä voin auttaa maalauksessa
Tare vois vaikka maalaa siihen kukkasia ja leppäkerttuja niin ei olis niin yksivärinen mitä Jare jo vähän pelästy
Jos sen kiillottaa kunnolla niin ei tartte laittaa lakkaa koska se ei ruostu pitkään aikaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.03.2010, 15:14
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

mitäs piikkinokalle kuuluu????
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Optiman herätys Micco Tekniikka & Jutustelu 22 01.09.2009 23:59
M: Swamp Jumper projekti.....ehkä! Jare O/M/V Ajoneuvot 19 11.02.2008 22:16
veneilijät herätys mettäsika Chit-Chat 9 09.08.2007 17:37
AMC miehet herätys chief Tekniikka & Jutustelu 30 17.01.2007 20:54
Swamp Jumperin eloon herättäminen??? Jare Tekniikka & Jutustelu 28 02.12.2004 11:03


Sivu luotu: 01:40 (GMT +2).