![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
eiköhän nää anomiimit oo just näitä "konkari " veteraani" palstalaisia jotka vaa vittuilee/ tietää "paremmin" tai "saman kylän" ihmisiä. aivan sama. jos ei kestä vittuilua ni voi voi. en kannata kirjautumis pakkoa.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itse en koe vääräksi avata suutani oman nikin takaa, mulkun maineenhan siitä saa mutta eipähän tartte anonyyminä sepostaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Usltaisitko peräti nimelläsi kirjoittaa? Omalla nimellään kirjoittaminen olisi kaikkein paras vaihtoehto. Voisi vain kovin vähäiseksi jäädä jutut tuossa tapauksessa.
|
|
|
||||
|
||||
|
En usko että tuottaisi ongelmaa. Vähentäisi toki "laittomuuksista" puhumista, mutta monenko nimimerkin takaa ei löydä nimeä kun jaksaa intter-nettiä käyttää?
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
En, oon laiska ja en jaksa tutkia ihmisien taustoja :-D
|
|
|
|||
|
|||
|
Eipä tuota kovin kaksinen salapoliisi tarvitse nykyään olla, kun nimimerkin takana olevan henkilöys selviää. Tältä foorumilta tunnen yhden henkilön ja olen nähnyt yhteensä kolme henkilöä. Ihan hyvä näin.
Nytkin näyttää olevan kirjautuneena sellainen henkilö, jonka kanssa olemme tavanneet työn merkeissä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Haukutaan yhdessä Defenderiä | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 16.06.2008 08:33 |
| Itketään yhdessä myynti-ilmoituksista -topic | Eskimo | Chit-Chat | 8 | 24.07.2007 20:50 |
| Virallinen maroo-topic | ElämänPeluri | Bullshit | 24 | 23.02.2006 13:51 |
| Virallinen arki-topic | ElämänPeluri | Rakas Päiväkirja | 44 | 06.09.2004 13:20 |
| Virallinen kesäloma topic 2004 | petris | This And That | 28 | 09.08.2004 11:11 |