![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Varoitus hujatuksi tulleeltaEn tiedä onko kyseessä sama kaveri kuin aiemmin esiintynyt, huijari kuitenkin. Tulin itse huijatuksi, eikä paljoa ole tehtävissä. Huijari esiintyy nimellä Teemu Keinonen. Myy pelikonsoleita, pelejä tms. Odottaa rahojen toimitusta ja yhteydenpito lakkaa sen jälkeen. Ilmoituksissa on asuinkaupunkina Turku, sekä eri katuosoitteina; Jalustinkatu 2 A8, Kingelininkatu 6C 49, Nimi ja osoitteet ovat mahd. valheellisia. puh. 044-9328486, tilinumero 571070-5010397. Varokaa itse ja varoittakaa myös kavereita ja tuttuja.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kirjoittelinkin edelliselle sivulle kyseisestä huijarista,on aika rohkee ku uskaltaa ymmärtääkseni omalla nimellä ja oikeilla
osoitteilla huijata niin paljo ku ehtii. Ihmettelen edelleen et miten tollasen mulkun annetaan vaan jatkaa ku on rikosilmotukset tehty ja kaikki tiedot tilinumeroa myöten poliisin tiedossa. Ja painotan edelleen et ÄLKÄÄ maksako etukäteen mitään. |
|
|||
|
|||
![]() ShumiSami
http://fi-fi.facebook.com/people/Sami-S ... 0386056909
Kappas siellähän Sami onkin, oikein omalla nimellään. Toverit Jesse Maikkola, Kim Kauppinen sekä Johannes Gustafsson näyttävät olevan oikein ShumiSamin Naamakirja-ystäviä! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Noiden kusettajien elämä on vaan tehty liian helpoksi. Möin yhtä 500€:n arvoista läppäriä ja jo myynti-ilmoituksessa maintsin että en lähetä konetta, vaan kaupat tehtävä naamatusten. Siitä huolimatta 3kpl ostajakandidaattia tivasi tilinumeroa ja halusi maksaa koneen ennakkoon. Eli en sinällään yhtään ihmettele, miksi näitä kusetuksia tapahtuu, hyvin usein tilaisuus kun tekee varkaan.
Itse tyydyin kyllä kertasuoritukseen ja ostaja sai sen mitä halusikin, mutta selkärangaton olisi kerännyt helpot rahat. |
|
|||
|
|||
![]() Huijari myös?
Onkos tämä Jesse Maikkola joku huijari kanssa? Näyttäis myymään nuuskaa nuuskaorgissa. Rupesin tässä selailemaan, kun kyselin siltä, että missä sijaitsee yms. Heti räpsähti että tilille rahat ja tavara siirtyy. Ei kuulemma mikään muu onnistu. Hälyytys kellot rupes vähän kiliseen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nuuskahan se onkin paras kauppatuote! Varsinkin kun "kusettajista" puhutaan.
|