![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Jos muuten ei pääse irti, varsinkin jos yksin jumittelee, niin laittaa lukkopihdit sinne pitävän puolen jarruletkuun, sitte vaa jarrun kanssa kikkailee et pääsee liikkeelle. Tai appari painaa jarrua ja pihdit ilmassa olevan pyörän jarruletkuun että jää jarru k.o pyörään päälle, ja taas varovasti liikuttaa autoa.
Varoo sit ettei riko letkua, ja pihdit pois heti ku auto irtoaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lippupalvelun toiminta | Joske | Chit-Chat | 15 | 23.02.2010 09:20 |
| Tasauspyörästön toiminta hyvin havainnollistettuna 30-luvun tyyliin. | Heering80 | Linkit | 2 | 05.09.2009 18:25 |
| Keskuslukon toiminta | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.01.2007 21:02 |
| Ohjaustehostimen toiminta | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2004 11:12 |
| Postimiehen toiminta | KariSalmelainen | Society | 0 | 19.03.2002 12:11 |