![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
nykylainsäädännöllä spoa eli lehdet akselien yläpuolelle onnistuu, Ei pelkoa kuoleentumisesta, joustoa tulee paljon lisää sisään ja ulospäin, ja on lähes ilmainen jos omalle työlle ei laske hintaa? kommenttia?
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj korotusta | Ticru | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 16.04.2008 18:03 |
| O. Blazeriin korotusta -79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.04.2008 13:37 | |
| O: jeeppiin korotusta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.01.2008 10:13 | |
| Korotusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.12.2007 10:40 |
| korotusta suburbaniin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2007 18:30 | |