Jokaisen ammattikuntaan kuuluu niitä mulkvisteja, niin poliisiinkin, mutta eipä ole itsellä mitään sen kummempaa moitittavaa...
Apua olen saanut silloin kun sitä on tarvittu, peltipoliisi sakottunu sen pari kertaa.. Henk.koht pysäytetty pari kertaa, tosin ei mistään syystä... Turvallista matkaa toivotettu! Olen myöskin haistatellut virkavaltaa, aiheesta, mutta käyttänyt sellaista sanamuotoa, että ei ole voinut siihen puuttua!!

Olen jopa aikanaa likkakavereiden kanssa saanu kyydin kotiin, kun Stadissa ravintola Arkadian edessä päätimme maata keskellä katua baari-illan päätteeks.. Matka Tapiolaan taittui laulu raikuen Maijan takaboksissa.. "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku"
Kilon poliisista voin kertoa sen verran, että ne ketkä siellä toimii tutkijoina, ei välttämättä ole ruudin keksijöitä, kun eivät erota 5mg Oxepamia 50mg:stä.. Tai, että kannattaako itsemurhaa yrittäneelle soittaa ja muistuttaa, että tulis hakemaan hirvikiväärinsä pois ja uusimaan aselupansa! Mutta ehkä nämä viime aikojen tapaukset ovat karsineet moiset pois... Tiedä sitä sitten..
Mutta joka tapauksessa, poliisin tyttärenä... Poliisi on kaikkien ystävä!!!!
Koitan myös kasvattaa omat lapseni kunnoittamaan virkavaltaa, sekä siihen, että kynnys soittaa poliisille ja pyytää apua, olisi mahdollisimman matala!!