Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.03.2010, 14:57
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Jokaisen ammattikuntaan kuuluu niitä mulkvisteja, niin poliisiinkin, mutta eipä ole itsellä mitään sen kummempaa moitittavaa...
Apua olen saanut silloin kun sitä on tarvittu, peltipoliisi sakottunu sen pari kertaa.. Henk.koht pysäytetty pari kertaa, tosin ei mistään syystä... Turvallista matkaa toivotettu! Olen myöskin haistatellut virkavaltaa, aiheesta, mutta käyttänyt sellaista sanamuotoa, että ei ole voinut siihen puuttua!!
Olen jopa aikanaa likkakavereiden kanssa saanu kyydin kotiin, kun Stadissa ravintola Arkadian edessä päätimme maata keskellä katua baari-illan päätteeks.. Matka Tapiolaan taittui laulu raikuen Maijan takaboksissa.. "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku"

Kilon poliisista voin kertoa sen verran, että ne ketkä siellä toimii tutkijoina, ei välttämättä ole ruudin keksijöitä, kun eivät erota 5mg Oxepamia 50mg:stä.. Tai, että kannattaako itsemurhaa yrittäneelle soittaa ja muistuttaa, että tulis hakemaan hirvikiväärinsä pois ja uusimaan aselupansa! Mutta ehkä nämä viime aikojen tapaukset ovat karsineet moiset pois... Tiedä sitä sitten..

Mutta joka tapauksessa, poliisin tyttärenä... Poliisi on kaikkien ystävä!!!!

Koitan myös kasvattaa omat lapseni kunnoittamaan virkavaltaa, sekä siihen, että kynnys soittaa poliisille ja pyytää apua, olisi mahdollisimman matala!!

Vastaa lainaten
Vanha 04.03.2010, 15:01
tratok:n Avatar
tratok tratok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 08.10.09
Sijainti: *
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
Jokaisen ammattikuntaan kuuluu niitä mulkvisteja, niin poliisiinkin, mutta eipä ole itsellä mitään sen kummempaa moitittavaa...
Apua olen saanut silloin kun sitä on tarvittu, peltipoliisi sakottunu sen pari kertaa.. Henk.koht pysäytetty pari kertaa, tosin ei mistään syystä... Turvallista matkaa toivotettu! Olen myöskin haistatellut virkavaltaa, aiheesta, mutta käyttänyt sellaista sanamuotoa, että ei ole voinut siihen puuttua!!
Olen jopa aikanaa likkakavereiden kanssa saanu kyydin kotiin, kun Stadissa ravintola Arkadian edessä päätimme maata keskellä katua baari-illan päätteeks.. Matka Tapiolaan taittui laulu raikuen Maijan takaboksissa.. "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku"

Kilon poliisista voin kertoa sen verran, että ne ketkä siellä toimii tutkijoina, ei välttämättä ole ruudin keksijöitä, kun eivät erota 5mg Oxepamia 50mg:stä.. Tai, että kannattaako itsemurhaa yrittäneelle soittaa ja muistuttaa, että tulis hakemaan hirvikiväärinsä pois ja uusimaan aselupansa! Mutta ehkä nämä viime aikojen tapaukset ovat karsineet moiset pois... Tiedä sitä sitten..

Mutta joka tapauksessa, poliisin tyttärenä... Poliisi on kaikkien ystävä!!!!

Koitan myös kasvattaa omat lapseni kunnoittamaan virkavaltaa, sekä siihen, että kynnys soittaa poliisille ja pyytää apua, olisi mahdollisimman matala!!
Itsekkin voin kyllä kieltämättä sanoa että kotipaikkakunnallani oli mukavat poliisit (yhtä lukuunottamatta).
Täällä itäsuomessa ei ole kuin yksi poliisii joka ei olisi vittuillut tai ollut muuten vaan epäasiallinen. Siten tuon jo valmiiksi epämiellyttävän käytöksen takia on päässyt karisemaan kaikki kunnioitus virkavaltaa kohtaan.
Harmi että tähän on menty.

(Edit. kirotusvire)
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? samisami2 Chit-Chat 28 12.07.2007 00:26
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? Kelaperse Chit-Chat 15 19.03.2007 23:29
hyvä suomen poliisi tjl Chit-Chat 6 17.03.2007 12:01
v***n huono mdzz Jokes 11 10.09.2003 08:04

Sivu luotu: 11:26 (GMT +2).