![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mieluummin kisaorganisaatio hoitamaan asiaa, kuin virkavalta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja lisäyksenä vielä, ihmeen paljon nimettömiä kirjoittelijoita aiheesta. Luulisi, että nikilläkin uskaltaisi keskustella?
|
|
|||
|
|||
![]()
no en minä ainakaan halua olla julkisesti se tiukkapipo mulkku jonka mielestä on kyseenalaista kun vapaamuotoisen safarin jälkeen tarvitsee miettiä että uskaltaako itse ajaa kotiin vai laittaako ajokortittoman apukuskin ajamaan
|
|
||||
|
||||
![]()
Nii, kyllä melko varmasti löytyy poliisilta halukkuutta tulla puhalluttelemaan kilpailijoita.Toisaalta, olisihan se väkevä pelote, mutta miksi sellaista pitäisi tarvita??? Ja mitä tulee tuohon nautiskeluun ylipäänsä, niin vaikka baarissa se kanto kääntyy, muru kääntää kylkeä ja sora lentää (eli nautitaan ja ajetaan niin että pyöräkotelo ropisee), niin kyllä tuolla maastossa on niin suuri vaara sattua jotain, etten ainakaan minä uskalla ottaa sitä riskiä, että joudun itse maksumieheksi, koska "loukkaantunut oli alkoholin vaikutuksen alainen"...
|
|
|||
|
|||
![]() Känniläinen katsoja yleensä itse maksumiehenäLainaus:
Eipä siinä kuski joudu maksumieheksi jos känniläinen sivullinen loukkaantuu, mutta kylläkin siinä tapauksessa, että kuski on nauttineessa tilassa, olipa sitten promilleista tai huumeista kyse sillä vaikka auton vakuutus sivullisen vammat korvaisikin niin loppupeleissä vahingon aiheuttanut joutuu ne rahat vakuutusyhtiölle makselemaan. ![]() ![]() ![]() Inhorealisti Viimeksi muokannut Byrocrat : 03.03.2010 13:30 |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ruvetaan puhalluttamaan niin se normaali tieliikennelain mukainen raja tietysti, muuten käy hassusti. Jos sitten ruvetaan odottelemaan uusintapuhallusta niin johan siinä on kohta jono ja homma pilalla.
Vaikka vastustan (vähäisenkin)alkomahoolin sotkemista tämmöisiin hommiin niin onhan valvonnassakin pidettävä se terve maalaisjärki mukana. Kaikki varmaan tietää että puhdas nolla voi kääntyä 0,x lukemaan ilman tissutteluakin. Nimimerkillä: 0,2 puhaltanut vaikka tasan tarkasti en ollut juonut kahvia vahvempaa, silloin nuorempana ja viisaampana kun ei tullut juotua pisaraakaan miestä vahvempaa. Mikä lie sitten väräyttänyt viisaria? |
|
||||
|
||||
![]()
Kun tämä närkästys on ehtinyt jo neljännelle sivulle niin onko joku joskus nähnyt autokunnan nauttivan kisan kestäessä miestä väkevämpiä? Ei ainakaan minun silmiini ole sattunut. Jos haastellaan niin haastellaan asiasta eli ehkä safareista ja katsojista ja jätetään kisaajat tämän ulkopuolelle.
Tämä keskustelu taisi viritä Trailer teamin katsoja / kisastudio keikasta ja luulen että ainakin osa kuvista on provomielessä otettu ja palstalla julkaistu. |
|
||||
|
||||
![]()
Olen samaa mieltä ettei maasturoidessa tai maasturien lähelläkään saa ottaa mitään jaffaa väkevämpää. Itse en henkilökohtaisesti ole ollut ikinä humalassa. Varsinkaan maastureiden lähistöllä.
![]() nimim. SuurJuomari ps. tää on kans oivallinen topicci tietynlaisten jeesustelijoidenkin hihkumiselle. Toki asiasta ovat porukka maininnut ja se pitää ottaa vakavasti.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Alkaa menemään lapselliseksi tämä kirjoittelu, kertookohan tämä jotain offiporukoiden ...kkyys..am..räst.?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alkoholin veronkorotuksesta | vepele | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 00:24 |
Offailu normaalia venäjällä | kole | Linkit | 2 | 04.10.2006 16:17 |
citymaasturilla offailu.... | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.02.2006 16:47 | |
4-veto traktorilla offailu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.01.2005 13:24 | |
Nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi laskussa | KariSalmelainen | Health | 11 | 13.07.2003 23:32 |