Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.03.2010, 12:31
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Mieluummin kisaorganisaatio hoitamaan asiaa, kuin virkavalta.

Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 12:37
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Niin ja lisäyksenä vielä, ihmeen paljon nimettömiä kirjoittelijoita aiheesta. Luulisi, että nikilläkin uskaltaisi keskustella?

Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 18:48
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Niin ja lisäyksenä vielä, ihmeen paljon nimettömiä kirjoittelijoita aiheesta. Luulisi, että nikilläkin uskaltaisi keskustella?
no en minä ainakaan halua olla julkisesti se tiukkapipo mulkku jonka mielestä on kyseenalaista kun vapaamuotoisen safarin jälkeen tarvitsee miettiä että uskaltaako itse ajaa kotiin vai laittaako ajokortittoman apukuskin ajamaan
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 13:06
tomikoo:n Avatar
tomikoo tomikoo ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: mäntsälä, hautjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Mieluummin kisaorganisaatio hoitamaan asiaa, kuin virkavalta.
Nii, kyllä melko varmasti löytyy poliisilta halukkuutta tulla puhalluttelemaan kilpailijoita.Toisaalta, olisihan se väkevä pelote, mutta miksi sellaista pitäisi tarvita??? Ja mitä tulee tuohon nautiskeluun ylipäänsä, niin vaikka baarissa se kanto kääntyy, muru kääntää kylkeä ja sora lentää (eli nautitaan ja ajetaan niin että pyöräkotelo ropisee), niin kyllä tuolla maastossa on niin suuri vaara sattua jotain, etten ainakaan minä uskalla ottaa sitä riskiä, että joudun itse maksumieheksi, koska "loukkaantunut oli alkoholin vaikutuksen alainen"...
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 13:28
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Exclamation

Känniläinen katsoja yleensä itse maksumiehenä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tomikoo Näytä viesti
kyllä tuolla maastossa on niin suuri vaara sattua jotain, etten ainakaan minä uskalla ottaa sitä riskiä, että joudun itse maksumieheksi, koska "loukkaantunut oli alkoholin vaikutuksen alainen"...
Jos siis olit kännissä katsojana niin kyllä, muuten et.

Eipä siinä kuski joudu maksumieheksi jos känniläinen sivullinen loukkaantuu, mutta kylläkin siinä tapauksessa, että kuski on nauttineessa tilassa, olipa sitten promilleista tai huumeista kyse sillä vaikka auton vakuutus sivullisen vammat korvaisikin niin loppupeleissä vahingon aiheuttanut joutuu ne rahat vakuutusyhtiölle makselemaan. siis silloin jos kuski on nauttinut. Känniläinen sivullinen jää monessa tapauksessa korvauksetta kun voidaan osoittaa, että hän on omalla toiminnallaan edesauttanut vahingon tapahtumista ja varsinkin jos vielä on esim. rastialueella väärässä paikassa. Edellyttää tietty, että vaaralliset/kielletyt alueet on jotenkin merkitty järjestäjän toimesta. Muualla metsässähän katsoja saa sitten jokamiehen oikeudella toikkaroida ihan mielensä mukaan ilman, että järjestäjä voisi siihen kovin helposti puuttua Toki siihenkin on mahdollisuudet, mutta tuskin näissä ympyröissä tarpeelistakaan.
Inhorealisti

Viimeksi muokannut Byrocrat : 03.03.2010 13:30
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 13:34
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Jos ruvetaan puhalluttamaan niin se normaali tieliikennelain mukainen raja tietysti, muuten käy hassusti. Jos sitten ruvetaan odottelemaan uusintapuhallusta niin johan siinä on kohta jono ja homma pilalla.
Vaikka vastustan (vähäisenkin)alkomahoolin sotkemista tämmöisiin hommiin niin onhan valvonnassakin pidettävä se terve maalaisjärki mukana.

Kaikki varmaan tietää että puhdas nolla voi kääntyä 0,x lukemaan ilman tissutteluakin.
Nimimerkillä: 0,2 puhaltanut vaikka tasan tarkasti en ollut juonut kahvia vahvempaa, silloin nuorempana ja viisaampana kun ei tullut juotua pisaraakaan miestä vahvempaa.
Mikä lie sitten väräyttänyt viisaria?
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 14:31
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Kun tämä närkästys on ehtinyt jo neljännelle sivulle niin onko joku joskus nähnyt autokunnan nauttivan kisan kestäessä miestä väkevämpiä? Ei ainakaan minun silmiini ole sattunut. Jos haastellaan niin haastellaan asiasta eli ehkä safareista ja katsojista ja jätetään kisaajat tämän ulkopuolelle.

Tämä keskustelu taisi viritä Trailer teamin katsoja / kisastudio keikasta ja luulen että ainakin osa kuvista on provomielessä otettu ja palstalla julkaistu.
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 15:50
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Olen samaa mieltä ettei maasturoidessa tai maasturien lähelläkään saa ottaa mitään jaffaa väkevämpää. Itse en henkilökohtaisesti ole ollut ikinä humalassa. Varsinkaan maastureiden lähistöllä. Oikestaan en ole tippaakaan alkoholia juonut elämäni aikana. En syönyt lihaa ja en polta. Joka sunnuntai käyn kirkossa. Ja annan rahaa hyväntekeväisyyteen. Uskotteko?

nimim. SuurJuomari

ps. tää on kans oivallinen topicci tietynlaisten jeesustelijoidenkin hihkumiselle. Toki asiasta ovat porukka maininnut ja se pitää ottaa vakavasti.

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 15:58
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Itse en henkilökohtaisesti ole ollut ikinä humalassa. Varsinkaan maastureiden lähistö
Ainakaan et muista asiasta mitään
Vanha 03.03.2010, 16:50
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Oikestaan en ole tippaakaan alkoholia juonut elämäni aikana. En syönyt lihaa ja en polta. Joka sunnuntai käyn kirkossa. Ja annan rahaa hyväntekeväisyyteen. Uskotteko?
http://en.tackfilm.se/?id=1267627533781RA78
Vastaa lainaten
Vanha 03.03.2010, 17:03
Rekisteröimätön
Guest

Question

Alkaa menemään lapselliseksi tämä kirjoittelu, kertookohan tämä jotain offiporukoiden ...kkyys..am..räst.?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Alkoholin veronkorotuksesta vepele Chit-Chat 8 02.01.2009 00:24
Offailu normaalia venäjällä kole Linkit 2 04.10.2006 16:17
citymaasturilla offailu.... Tekniikka & Jutustelu 17 17.02.2006 16:47
4-veto traktorilla offailu Tekniikka & Jutustelu 8 06.01.2005 13:24
Nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi laskussa KariSalmelainen Health 11 13.07.2003 23:32

Sivu luotu: 15:09 (GMT +2).