Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: Harmittaako kirjoitusvirheet?
Kyllä 32 22,22%
Ei 54 37,50%
Aivan sama 58 40,28%
Äänestäneitä: 144. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.03.2010, 21:14
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Perusasetus

itte ku oon luken intter netin auto foorumeita nii kylhän näist löytyy kaikist eniten kaiken laisii yhdys sana virheit ja muita kieli opillisia ja lause rakenteelliicii älyttömyyxii!!!!!!!!!!!!!!1 sitte q lukee jotaa vähemmän tecnisii foorumeita ni kyl niissä kirjotetaa paljo parempaa ja siistimpää suamen kieltä ei se nyt minuu sillee haittaa mut ihmetyttää vaa noi 'ei jaxa pinggottaa ja miättii ku tää on vaa tälläin netti foorumi'perustelut ku itekki oon vaa perus koulun käyny "kuutosenoppilas" ja pystyn ihan erixee miettimättä kirjottaa näinki selkeetä texstii!!!!!!!!11 mut mähän oonki kyl vaa sellain netti offari ja virtu aali virittäjä et ehk mun qluuki sit osata ees kiriootaa hyvin??????+

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Cooper 37" + Pro Comp 17"x9" (GMC / DODGE RAM / CHEVROLET / HUMMER / FORD) paps O/M/V Renkaat ja vanteet 7 29.03.2010 07:12
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 13.02.2010 21:22
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" Cam1lla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2008 19:28
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43

Sivu luotu: 13:32 (GMT +2).