![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Olin katolta heittelemässä lunta pois ja liukastuin lumiesteen päällä... ei en pudonnut. Vaan kaaduin ja samalla polvi kiertyi sanomalla samaan aikaa riksrakspoks... Eikö vittu riitä et on selän kanssa ongelmaa vaan vielä sitte polvikin paskaks... PRKL jahas kyyti tuli... ensiapuun --->
|
||||
|
||||
![]()
rupee hiukan syömään miestä kun ei saa tehdä mitään...
lupasin muijal et annan käden huilat 3 viikkoo leikkauksen jälkeen ja nyt perjantain vast tulee viikko operaatiosta.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
selkä paskana, töihin ens kuun alus pitäis kyetä, ja varuskuntasairaalasta on yli 2kk tuputettu vaan puranaa. "ota pari puranaa ja venyttele, kylä se siitä" mitä helvettiä mä teen?!?
|
|||
|
|||
![]()
Vituttaa kun porukka ei lue sääntöjä tai ymmärrä luettua tekstiä. Esim. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=69223
![]()
|
|||
|
|||
![]()
vituttaa ostaessa 7v vanhan talon kauppa.tällä kertaa myyjä oli k...rpä
|
|
||||
|
||||
![]()
Voidaanko nyt päätellä että talokaupan vastapuoli on yleensä ekologinen ihme (kävelevä ky**ä)?
|
||||
|
||||
![]()
Päiväsellä kaveri ajo mun Hiluxilla oman chevy vanin kylkeen parkkipaikalla
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toivottavasti myyjä joskus lukee ja ymmärtää lukemansa. |
|
||||
|
||||
![]()
Se on Pauli juuri se ,(tsori,että yleistän) nyky-apinoitten tyyli,..EI niitä kiinnosta pätkääkään nämä palstan "ai mitkä vitu säännönnöt vittu hä".,..Räkivät vaan liukkaaksi joka helvetin kongin,missä notkuvat.
Viimeksi muokannut Hemi : 06.03.2010 02:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa kun vapaapäivänä heräät kuudelta ja ihmettelet että mitäs vittua tänään tehtäisiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Soitat sä jossai liigassa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |