Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.02.2010, 16:32
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti

Pikaisen gallupin tuloksena selvisi, miksi kansa haluaa olla Facebookissa. Yllätys, yllätys, koska kaikki ovat siellä!
että sitte iha gallupin teit sitte...

Kuules.. niinhän sitä jokainen tekee on missä lystää... kuten sinä täällä
Sen verran puolustan omaa naamakirjakäyttäytymistäni, että kun asuu täällä Jumalan selän takana, kaukana asuvista sukulaisista ja ystävistä ja muista rakkaista, olen kokenut naamakirjan edulliseksi yhteydenpito välineeksi ja saan sen tiedon mitä haluan jakaa monen ihmisen kanssa jaettua. Ja on siellä muutama hauska pelikin jota pelailla.. Ja mitä tulee siihen, millä nimellä kukin siel pyörii, ei se tarkoita, että jos itse olen siellä "lempinimi-tyttönimi" yhdistelmällä, tee asiointia kanssani yhtää vaikeaksi, ne tietävät kenen tarvitsee tietää. Piste!!

Vastaa lainaten
Vanha 20.02.2010, 17:28
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
että sitte iha gallupin teit sitte...

Kuules.. niinhän sitä jokainen tekee on missä lystää... kuten sinä täällä
Sen verran puolustan omaa naamakirjakäyttäytymistäni, että kun asuu täällä Jumalan selän takana, kaukana asuvista sukulaisista ja ystävistä ja muista rakkaista, olen kokenut naamakirjan edulliseksi yhteydenpito välineeksi ja saan sen tiedon mitä haluan jakaa monen ihmisen kanssa jaettua. Ja on siellä muutama hauska pelikin jota pelailla.. Ja mitä tulee siihen, millä nimellä kukin siel pyörii, ei se tarkoita, että jos itse olen siellä "lempinimi-tyttönimi" yhdistelmällä, tee asiointia kanssani yhtää vaikeaksi, ne tietävät kenen tarvitsee tietää. Piste!!

Ystävä hyvä! Miehän kirjoitin eile näinikkää: "Mutta kukkii tuaplovvaa tyylillää." Tämä intohimoinen selittely ja puolustelu ihmetyttää edelleen. Olkaa vaan aivan rauhassa missä haluatte. Kaiketi tännekin mahtuu erilaisia mielipiteitä. Enkä rupea mielipidettäni muuttelemaan kulloinkin voimassa olevan suuren ja yleisen mielipiteen vuoksi. Katsos, uskallan olla eri mieltä asioista ja kertoakin sen ja sen takia jopa epäillään, että olisin joku rikollinen tai olisin hoitoa vailla. Pikkuisen kaukaa haettua, etten sanoisi lapsellista tuollaiset epäilykset aikuisilta ihmisiltä. Jatkakaa!

Suakeli senttää, tytär sano äske, liityhä siekkii fesipuukkiin, ni mie sanoin siihe, en ikinä! Käykö tässä nytte nii, että kohta mie oun sielä helevetillisessä koukussa ja suan lopputili, ku en jouvva muuta ku päivittämmää tietojan.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 20.02.2010 17:31 Perustelu: lisätekstii
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).