Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2010, 12:51
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Aika heikot on maisemat kun verhot yleensä kii. Nyt on viel ikkunan alalaita pahvilla teipattu umpeen kun vetää niin hitosti.

Tämmöstä näkymää sitä helposti 8h päivässä töllää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.02.2010, 13:57
hiski hiski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.06
Sijainti: Lahti, .
Viestit: 187
Perusasetus

Näkymät vaihtelee suuresti riippuen projektista, kaikki kuvat eri paikasta / maasta.

Matkalla töihin:


Pojat pistää piuhoja kiinni:


Putkia eristellään:


Valmis laitos, koeajoa seurataan keskellä yötä:


Muuna aikana näkyy Windowsin työpöytä..
Attached Images
File Type: jpg PICT0474.jpg‎ (28,0 Kt, 3624 lukua)
File Type: jpg PICT0037.jpg‎ (32,7 Kt, 3662 lukua)
File Type: jpg P1020478.jpg‎ (52,3 Kt, 3632 lukua)
File Type: jpg PICT1083.jpg‎ (36,2 Kt, 3549 lukua)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).