![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Myydään / Vaihdetaan mitkäs välitykset akseleissa?Myydään / Vaihdetaan |
|
|
||||
|
||||
|
nytkun muistelen niin olikos pätkissä muuta kuin yhtä välitystä? pitkissä kai 2taa.. no koitan könytä auton alla jos olisi sitä lätkää tallessa jossa välitys..
edit: ei löytyny lukemia.
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 18.02.2010 17:44 Perustelu: lisäys |
|
|
||||
|
||||
|
ei pitäisi olla muuta kuin 4.11 mutta kyllä niitä on ehditty 30v aikana vaihtamaan jo toisiin...
perän kannen kyllä saa hyvin pätkässä nypättyä auki ja laskettua hampaat... |
|
|
||||
|
||||
|
katotaas ton pakkasen kanssa... -35 oli aamulla...
|
||||
|
||||
|
laitoin yvt.
|
|
|
||||
|
||||
|
muutamaan yv:hen vastailtu ja taasen jotain menossa... vielä kuitenkin osia ois..
joku kyseli varkaudesta jakolootaa mutta kadotin puh nron.. irti se olis mutta kyytiä en pysty järjestään hetikään.. eli noutamalla nopeiten noin "suuret" osat.. tai sitten voipi sopia itse pointin tai kiidon kanssa... jos ei ole kelirikko niin itekkin ajelen isommilla kuorkeilla pihallani.... yhistelmät ei nyt taitu kun on laiska linkomies.. kesällä kyllä...
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 01.03.2010 19:08 Perustelu: unohin.. |
|
|
||||
|
||||
|
onko pätkässä samanlainen mittaristo kun pitkässä?löytyykö moista??
|
|
|
||||
|
||||
|
nyt ei ole ollu mulla moneenvuoteen pitkää patrollia mutta muistelen että sama olisi. jokuvarmaan osaa täällä vastata tähän paremmin.. tarkistan onko hyllyssä vai menikö paaliin.. muistelen että nostin sen hyllyyn
TARKISTIN HYLLYT- EI OLE ENÄÄ-MENI KORIN MUKANA PAALIIN
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 16.08.2010 18:38 Perustelu: lisäsin |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Pätkä Patrolli | Rausku4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 10.09.2009 18:48 |
| Myyty Pätkä-Patrolli 3.3TD -87 | Marcus78 | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 19.02.2009 11:00 |
| Ostetaan Pätkä Patrolli | MehtäSika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 17:52 |
| Pätkä Patrolli | Markku_66 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.07.2008 20:00 |
| Myydään M:Pätkä patrolli | PatrolAss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.06.2008 22:34 |