Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.02.2010, 19:27
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Angry

koska olen lainkuuliainen kansalainen niin tuolle kätkennän tielle en lähde.
mutta...
sinä hetkenä kun aseeni pakkolunastetaan valtiolle niin minä palautan sotilaspassini lääniin. en kokisi enää olevani velvollinen puolustamaan asein maata joka olisi minut kerran todennut kelvottomaksi aseita hallussapitämään ja ampumista harjoittelemaan.

Viimeksi muokannut liero : 17.02.2010 19:30
Vastaa lainaten
Vanha 17.02.2010, 20:11
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liero Näytä viesti
mutta...
sinä hetkenä kun aseeni pakkolunastetaan valtiolle niin minä palautan sotilaspassini lääniin. en kokisi enää olevani velvollinen puolustamaan asein maata joka olisi minut kerran todennut kelvottomaksi aseita hallussapitämään ja ampumista harjoittelemaan.
samat sanat. mutta tuo esitys ei tule menemään läpi.
Vastaa lainaten
Vanha 17.02.2010, 20:16
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Perusasetus

minäkin lähen lieron osottamalle suunnalle jos tullaan luikut noutamaan. tommosella ennalta ehkäsymenetelmällä vois sitte viedä multa kirveenkin tuolta liiteristä, hetkeen en oo sitä käyttänyt ja sillä jos humauttaa kaverii kaaliin ni henki lähtee. eikun valtiolle vaan kaikki leikkaavalla pinnalla varustetut esineet. kait se on nuo munatkii valtiolle annettava, ku saattaa kiukuspäissään panna jotai kusipäätä vaikka silmään ja aiheuttaa uhrille hengen lähdön...
Vanha 17.02.2010, 20:20
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Perusasetus

ja keittiöveitset pois, niillä varmaan eniten tapetaan suomessa.
Vastaa lainaten
Vanha 17.02.2010, 20:50
Konkari+++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jamppa.w Näytä viesti
ja keittiöveitset pois, niillä varmaan eniten tapetaan suomessa.
juuri näin, varmuuden vuoksi haarukat kans
Vanha 17.02.2010, 20:55
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Perusasetus

Seuraavaks haetaan varmaan autot pois.Ei muuta kun punaset liput salkoon ja kaikki laulamaan suuri ja mahtava neuvostoliitto
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
Vanha 17.02.2010, 22:53
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Jos maailma pelastetaan sillä että omistamani aseet sulatetaan niin saa hakea pois, mutta ilman perusteita en luovu yhdestäkään aseesta. Nythän jo tarkastellaan taustoja onko siellä rikoksia/epäilyjä ja aseita kärrätään laitoksille. Omat rikokset viimeisen 39 vuoden aikana on 1 ylinopeus-sakko.
Vanha 18.02.2010, 12:36
Setä Setä ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 26.12.04
Sijainti: Janakkala
Perusasetus

Kyllähän perusperiaate oikeusvaltiossa täytyy olla, että et joudu vastuuseen toisten tekemisistä! Joku tälläkin foorumilla aseet auroiksi haluava voisi oikein juurta jaksaen selittää miksi asiansa hoitanut ihminen tulisi pistää maksumieheksi jonkun hullun tekosista?Kuinka monella aseita vastustavalla on minkäänlaista kokemusta niistä?Miksi pitäisi aina kieltää muilta se mitä itse et harrasta?Kuinka monelle meistä aseet ovat oikeasti olleet uhkatekijä elämän aikana?Tulisi nähdä asioiden kokonaiskuva ennenkuin sössöttää ja hössöttää.
Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2010, 00:22
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liero Näytä viesti
mutta...
oikein sanottu.. mutta laittomien aseiden kynnys tolla touhull laskee ei se mitään muuta miksikään

piilokommunismi huipussaan tää touhu! diktatuuri ei tässä mitään kansan mielipiteitä kysellä.. vois uskoa että poliisit vois keskustella ja ymmärtäää edes kerran jos joku esim harrastanut 40vuotta metsästystä niin varmaan ei tarvitse riistää aseita ja pilata harrastusta sillä tavalla,miten monelle metsästäjälle nyt käy kun aselupia "tutkitaan"eli kylmästi otetaan pois aseet,usein varmaan ihan idioottisesta syystä

Viimeksi muokannut Heegi : 18.02.2010 00:25
Vastaa lainaten
Vanha 18.02.2010, 12:33
Konkari+++

Perusasetus

itelläkii on muutama nuoruuden kolttonen takanna, mutta eikös nuita suurimmalla osalla ihmisiä ole? se o hianoo tuo nykypäivän trendi totaalikielto, jos jokin asia vähänkään näyttää huonolta ni eiku totaalikielto-kortti heti pöytään. verorahoilla vaan lautakuntia perustellaan jossa asiantuntijoita vain murto-osa.taas ois aika ottaa se pää poies sieltä peräsuolen mutkasta ja aukasta ne kukkahatun sumentamat silmät. ite en ole puoleen vuoteen käynny radalla ampumassa lainkaan, sattuneista syistä, talvi on ja työttömyys, joten ei ole yksinkertasesti varallisuutta joka viikko harrastaa. tässä lähiaikoina on saanut nyt paljon tärkeemmistäkin asioista tinkiä. ennemmin olen jokaviikkoset patruunarahat laittanu polttoaineisiin että pääsee korvesta kauppaan ja muille asioille. käydään sitte reenaamassa taas kun elintasoa karttuu.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 03:36 (GMT +2).