![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tälläseltä aina välillä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tollasella ajeltu viitisen vuotta.
Ja välillä ajellaa tollasella.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää... Viimeksi muokannut HJ-61 : 17.02.2010 01:03 Perustelu: säätöä kuvien kanssa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
LUNTA... ja lisää lunta. ja välillä koneen kauha/aura mut enimmäkseen lunta
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kai minäkin jotain laitan, pari puhelimen huonolla kameralla otettu...
sorvausta jyrsintää kappaleen vaihtoa tosin nyt on lomautus päällänsä joten vierottuu työstä hyvin... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Talvella näkyy lunta, kesällä heinää, ja seassa urheilijoita.. Ihme työ, pakko kattoo erilaisia urheilu kisoja, vaikkei ees taho
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
tälläsiä portaita ja kaikelaisia raksa hommiin liittyvää tulee tehtyä. tää kasattiin kouvolaan
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tommosia vehkeitä korjailen. Isoja päätyöksi ja pieniä harrastuksena, ilmailu ei ole pelkästään työ... Talvikuvassa onneksi jo entinen halli, pressuhalli jossa ihan paskat ovet, tuossakin jätkät niitä koittaa saada liikkumaan.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Talvisaikaan näyttää jokseenkin tältä..
Viimeksi muokannut Nalle : 17.02.2010 11:54 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ps: hallin nosto-ovet näyttää niin tutulta
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Konttori tuli varusteltua vähän paremmaksi. Kunnon rautalokarit tekasin 5mm pellistä niin kestää paremmin offroudia
vähän kaikkea muutakin maastoparannusta niin pääsee tuola metikössä kulkemaan. Nii ja färiä päälle ![]() Tuon putken kans sitte nokka eellä joka kinttupolulle ja kun työt on tehty niin pakki päälle ja takas isolle tielle Välillä ootellaan autoa alle ![]() Ja välillä ihmetellään kuka on laittaju hoojiin osia kaaniaan ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Tämmöstä tänään.
__________________
- En pidä teistä. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Tämmöstä parhaillaan ja paljon humalaisia.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Kaikenlaista tussarointia ollut viimeaikoina. Tänään saikin taas nauttia raikkaasta räntäsateesta, parin rahtarin päivikset ja toiseen renkaanvaihto. Näissä keleissä esimerkiksi kypsää rengasta tulee katottua todella tarkkaan meniskö se vielä...
Nyt ei mennyt.Asiakkaalle moottorinvaihto ja sen jälkeen pikku pörryytykseen ulos Johtosarja sproing Kontit ei tahdo lukittua Linjamekaanikon arkipäivää, ihan sama mikä on rikki tai rumaa... sulle soitetaan ja odotetaan että ratkaiset kaikenlaiset ongelmat niksnaks. Tai ainakin naksniks.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 20.03.2020 16:20 |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Sen miten me kuolevaiset opimme mm. "lentoturma" ohjelmasta, niin mittarit vaihtoon...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Tänään näkyy laivalla Anssi Kela ja humalaisia
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Toimii, ei toimikkaan lamppu. Johtotehtäviin mars, rengasliittimet käyneet kuumana ja muutama sentti johtoakin.
Olisin vaihtanut johtoa pidemmältäkin kun nyt siellä oli jonkun turakoitsijan laittamaa "jotain ihan muuta"-johtoa, mutta eipä ollut oikeanlaista tarjolla niin uudet päät vähän lyhennettyihin johtoihin. (tämä sinänsä ihan ok, ens kerralla ei sit enää riitä)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#18
|
||||
|
||||
|
joku viikko taaksepäin
viikolla vähän muottia tulevan tönön laattavalu olivat valaneet 19 tuntia kyllähän toi talolta näyttää
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |