Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2010, 23:22
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

tälläseltä aina välillä.


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.02.2010, 23:34
HJ-61:n Avatar
HJ-61 HJ-61 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 118
Perusasetus

Tollasella ajeltu viitisen vuotta.



Ja välillä ajellaa tollasella.

__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää...

Viimeksi muokannut HJ-61 : 17.02.2010 01:03 Perustelu: säätöä kuvien kanssa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.02.2010, 00:15
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

LUNTA... ja lisää lunta. ja välillä koneen kauha/aura mut enimmäkseen lunta
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2010, 02:37
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

kai minäkin jotain laitan, pari puhelimen huonolla kameralla otettu...


sorvausta

jyrsintää

kappaleen vaihtoa

tosin nyt on lomautus päällänsä joten vierottuu työstä hyvin...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2010, 10:30
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Talvella näkyy lunta, kesällä heinää, ja seassa urheilijoita.. Ihme työ, pakko kattoo erilaisia urheilu kisoja, vaikkei ees taho
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.02.2010, 10:44
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tälläsiä portaita ja kaikelaisia raksa hommiin liittyvää tulee tehtyä. tää kasattiin kouvolaan
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.02.2010, 10:53
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Tommosia vehkeitä korjailen. Isoja päätyöksi ja pieniä harrastuksena, ilmailu ei ole pelkästään työ... Talvikuvassa onneksi jo entinen halli, pressuhalli jossa ihan paskat ovet, tuossakin jätkät niitä koittaa saada liikkumaan.


Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.02.2010, 11:44
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Talvisaikaan näyttää jokseenkin tältä..








Viimeksi muokannut Nalle : 17.02.2010 11:54
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.02.2010, 20:31
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Tommosia vehkeitä korjailen. Isoja päätyöksi ja pieniä harrastuksena, ilmailu ei ole pelkästään työ... Talvikuvassa onneksi jo entinen halli, pressuhalli jossa ihan paskat ovet, tuossakin jätkät niitä koittaa saada liikkumaan.


Olin tossa kesällä ton kokoisessa hallissa olikohan leko6:sen vieressä nostamassa lentokoneen siipien kärkeen semmosia mutkapaloja aikas tarkkaa puuhaa näky olevan
ps: hallin nosto-ovet näyttää niin tutulta
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 31.10.2011, 12:50
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Tylsä tietokoneen ruutu, sähköpostia ym. sälää ja syksyinen takapiha ikkunasta
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	31102011157[1].jpg‎
Views:	577
Size:	98,0 Kt
ID:	22625  
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 15.09.2015, 08:15
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Konttori tuli varusteltua vähän paremmaksi. Kunnon rautalokarit tekasin 5mm pellistä niin kestää paremmin offroudia vähän kaikkea muutakin maastoparannusta niin pääsee tuola metikössä kulkemaan. Nii ja färiä päälle




Tuon putken kans sitte nokka eellä joka kinttupolulle ja kun työt on tehty niin pakki päälle ja takas isolle tielle



Välillä ootellaan autoa alle


Ja välillä ihmetellään kuka on laittaju hoojiin osia kaaniaan

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	received_10204997533122359.jpeg‎
Views:	1171
Size:	60,6 Kt
ID:	63421   Click image for larger version

Name:	IMG_20150831_120817.jpg‎
Views:	1393
Size:	121,8 Kt
ID:	63422   Click image for larger version

Name:	IMG_20150915_090147.jpg‎
Views:	1267
Size:	107,0 Kt
ID:	63423   Click image for larger version

Name:	IMG_20150914_181341.jpg‎
Views:	1175
Size:	93,8 Kt
ID:	63424   Click image for larger version

Name:	IMG_20150915_085716.jpg‎
Views:	1165
Size:	63,6 Kt
ID:	63425  

Click image for larger version

Name:	received_10205251628234578.jpeg‎
Views:	1166
Size:	61,7 Kt
ID:	63426  
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.09.2015, 21:02
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus


Tämmöstä tänään.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 27.02.2020, 22:47
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus



Tämmöstä parhaillaan ja paljon humalaisia.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 04.03.2020, 22:03
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Kaikenlaista tussarointia ollut viimeaikoina. Tänään saikin taas nauttia raikkaasta räntäsateesta, parin rahtarin päivikset ja toiseen renkaanvaihto. Näissä keleissä esimerkiksi kypsää rengasta tulee katottua todella tarkkaan meniskö se vielä... Nyt ei mennyt.

Asiakkaalle moottorinvaihto ja sen jälkeen pikku pörryytykseen ulos

Johtosarja sproing

Kontit ei tahdo lukittua


Linjamekaanikon arkipäivää, ihan sama mikä on rikki tai rumaa... sulle soitetaan ja odotetaan että ratkaiset kaikenlaiset ongelmat niksnaks. Tai ainakin naksniks.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 20.03.2020 16:20
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 05.03.2020, 13:56
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Sen miten me kuolevaiset opimme mm. "lentoturma" ohjelmasta, niin mittarit vaihtoon...
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 08.03.2020, 00:20
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus



Tänään näkyy laivalla Anssi Kela ja humalaisia
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 20.03.2020, 16:26
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Toimii, ei toimikkaan lamppu. Johtotehtäviin mars, rengasliittimet käyneet kuumana ja muutama sentti johtoakin.


Olisin vaihtanut johtoa pidemmältäkin kun nyt siellä oli jonkun turakoitsijan laittamaa "jotain ihan muuta"-johtoa, mutta eipä ollut oikeanlaista tarjolla niin uudet päät vähän lyhennettyihin johtoihin. (tämä sinänsä ihan ok, ens kerralla ei sit enää riitä)
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 09.05.2020, 08:56
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Smile

joku viikko taaksepäin



viikolla vähän muottia



tulevan tönön laattavalu olivat valaneet 19 tuntia



kyllähän toi talolta näyttää

__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 15:31 (GMT +2).