![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kirjoitellaanpa tähän näistä parista jutusta. Alunperin tuo kaarisäännön muutos tehtiin näitä "lavalla" istuvia ajatellen. Sen takia jätetiin tuo ja/tai -muoto tuohon sääntöön, ettei kokonaan umpiautoissa tarvitsisi rakentaa koko sisäpuolta täyteen turvahäkkyrää. Eli jos auto on oikeasti umpiauto ja autossa on kaaret mitkä on ennenkin kelvanneet se on ok. Jos auto on lavahäkkyrä tai jokin josta on kopin takaosa leikattu pois ja ihmiset istuvat suojatta, niin silloin täytyy jotain parannusta keksiä. Ja jos ne kaaret eivät kelpaa, niin kyllähän sitä vielä niitä ei vaarallisia rasteja saa hakea. Ja renkaista on aina saannut ottaa kosketuksen autoon rastikuvissa. Ja muistutetaan nyt että, tänävuonna eivät enää avatut takaluukut tai konepellit kelpaa auton pituuden lisäämiseen, vaan kosketus auton koriin. Poikkeuksena sivuovet, joita saa käyttää ulottuvuuden parantamiseksi.
|
|
#2
|
|||
|
|||
PELLITKII
Henkilö kohtainen milipide että kaikki luukut ja ovet kiinni. Sillon on kaikille sama.
|
|
#3
|
||||
|
||||
Säännöistä. . .
Tää nyt ei taas varsinaisesti liity, mutta. . . Vaikka ne säännöt on kirjoitettu miten, niin aina on joillain merkillinen tapa/halu löytää se "porsaanreikä", jolla voi edes vähän oikaista. Vaikka sitten oman tai kaverin turvallisuuden kustannuksella.
Tätä nyt ei sais ääneen ajatella, mutta toisinaan toivon, että sattuis oikein kunnon lippa tms. että herättäisiin todellisuuteen siitä, mitä noi sardiini purnukat oikeasti kestää. Itse olen muutaman kerran päässyt "ihastelemaan maisemien pyörimistä" lasin sisäpuolelta, eikä tule kyllä mieleen, mitä haittaa on ollut siitä, että on kunnolliset kaaret, vyöt ja penkit. . . Sitten se harrastamisen kannalta veemäisin pointti: Harrastaminen on kivaa ja sitä kivaa jatkuu just niin kauan, kun mitään vakavaa ei satu. Sit kun sattuu, niin ensin etsitään syyliset (jotka ei toden näköisesti istu onnettomuus autossa) ja sen jälkeen"isoveli"valvoo, eikä mistään jousteta/neuvotella. Sitte harrastaminen on edelleen hauskaa, mutta pirun paljon vaikeampaa. . . Kannattaa varmaan jokaisen miettiä etukäteen. Jos ei muuten, niin niiden takia, jotka jaksaa ja viitsii järjestää tapahtumia. Kuitenkin toden näköistä on, että he ovat ensimmäisenä liipasimella. |
|
#4
|
|||
|
|||
hupparit
crazy ghosts 13 2 kertaa xl huppari toivoo mini vesku
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laitoinkin jo mailia, mutta ei ole kuulunut vastausta niin laitetaan vielä tähänkin. Montenegro Racing 15 paitojen koot 3 x XXL.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
| officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |