![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Koskas on kierrejousiprojektin deadline?
|
|
||||
|
||||
![]()
piti olla noin kuukausi sitten.... Mutta nykyään jos talvisotaan pääsis niin olis hyvä.. Tänään loppu leima suzukista.
|
||||
|
||||
![]()
Eikös yhen vihreen suizan rakentaja käyttäny 127 fiiatin jousia? en vaan musta rakentajan nimeä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Fiude ja vihree suizka ei voi olla kukaan muu kuin jampeli
![]()
|
|||
|
|||
![]()
upota sitte ne takajouset siihen runkoon niin kuin minäkin tein niin tulee jousen ja rungon väliin tilaa... mulla on audi 80 takajouset ja niitä on kolmea eri malli .. 10mm, 11, 12mm pinnalla niin ainaki ne 10mm on liian löysät.. mutta noi audin jouset on sopivan pitkät ja sopivan kapeet...http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=65291
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs katsuri sanoo jos ne upottaa runkoon?
Täytyy suunnitella vähän miten ne tekee. jouset jo ostelin kattoo sopiiko ne siihen vai meneekö johonkin muhun.
|
|||
|
|||
![]()
mulla on yksi tuttu katsuri ja sille olen esittänyt kaikki mun suunnitelmat ja rakennelmat ja näyttöny kuviaki ja se sano että ei mitään ongelmaa.. ja selaileppas toi Rak.n projekti läpi niin saat siitä varmaan myös neuvoja/vinkkejä.....http://offroadoulu.com/index.php?opt...34&topic=758.0
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |