![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Takaveto reittejä...
Kuten videostakin voi todeta, WooDookin kulkee tuolla välillä pelkkä takaveto päällä.. Valpista lahosi vinssi ja takalukko jo alkumetreillä ja päätettiin jättää vanhus lepäämään.. 38" tsl ei tarjonnut riittävästi pitoa edes 3 auton avaamalla uralla. http://www.youtube.com/watch?v=TTCEqC5Qz-4 Ja perheellisille varoitus, videon näyttäminen jälkikasvulle, saattaa aiheuttaa "poikkeavaa käyttäytymistä" ![]() http://www.youtube.com/watch?v=9bCnvabChEo
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mullakin on auto saatu jo talliin mut vielä olis tehostimen pumppu vuotaa öljyt ulos,taka panhardi uusittava,käsijarru vaijeri poikki,sammutin ei pelaa,termari jumissa,osa valoista pimeänä,boggereita tarviais leikellä lisää,etupään sisäänjoustoa rajoittaa lisää,takajarrut palat taas loppu ja monta muuta pikku juttua vielä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() puuttuvat paitakoot
ajoissa osallistumisensa maksun hoitaneista osalta puuttui viestistä kuitenkin tärkeää infoa eli paitojen koot:
-montenegro 15 / 3kpl paitoja (ja huom! 4e ylimaksu, pelkkä huppari oli 32e) -grazy ghost X team 13 / 2kpl -burnriver cruisers / 2kpl -team tuumaniemi / 2kpl jos olet jo aiemmin laittanut viestiä johonkin suuntaan, rastitusporukka taitaa olla jo niin lumisokea, että viesti on mennä sokeille silmille, joten kiitos kokoinfosta: jukka.ylanen@pp.inet.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]() Valmiina
Jeeppi valmiina kisaan. Vaihdoin kompuravinssin taakse. Ei tarvitse takaluukkua saada enää auki. Tuo etuvinssi vetää tyhjiä nopeammin kuin kompuramalli. Tuli myös siirrettyä imuilman anturi mittaamaan oikeaa lämpötilaa. Vaikuttaa kaasu auki syöttöön. Kaikki tehot tarvitaan.
Vielä ei voi aloitaa vahaamista, kun ehtii pölyyntymään ennen kisaa. Jotain pitää tehdä, joten rupesin työkaluja merkkaamaan koon mukaan eri väreillä. Seuraavaksi kait sitten varasukkien silitystä?
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 09.02.2010 00:06 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Säännöt???
Tähän väliin ajattelin laittaa pienen muistutuksen säännöistä.
Niihin on tullut muutamia tarkistuksia, kaikkien olisi hyvä lukea ne ja olisi erittäin suotavaa vielä ymmärtää mitä tuli luettua: Yhteenveto muutoksista kauden 2009 sääntöihin verrattuna: - otsikkoon päivitetty vuosiluku 2009 -> 2010 - sisällysluetteloon lisätty kappale 1.1 Tulosten oikaisu - kpl 12. nimi muuttunut: Kilpailusarjan yhteyshenkilöt -> yhteystiedot - sivun yläreunassa päiväys ("versionumero") 20.12.2008 -> 15.12.2009 + sääntöihin lisätty kokonaan uutena kappale 1.1 Tulosten oikaisu - kpl 4 YLEISET MÄÄRÄYKSET Kaikkia luokkia koskevat määräykset -listalta poistettu kohta "Luukkujen ja ovien tulee olla saranoituja vain yhdestä reunasta" (kts. kappaleeseen 8.1 lisätty kohta) + kpl 4.3 Turvallisuus lisätty kaksi kohtaa: + Kaikkien kilpailijoiden istumapaikkojen tulee sijaita kokonaan auton kiinteän korirakenteen ja/tai turvakaarten sisäpuolella. + Vinssikoukkujen ja vetopisteiden tulee olla rakenteeltaan sellaisia, ettei vetoliina tms. voi irrota siitä tahattomasti. - kpl 5 LUOKAT ensimmäisestä kappaleesta poistettu kohta "maastohenkilö- ja pakettiautoille" + kpl 5.1 Original lisätty "Rungon lyhentäminen kielletty." + kpl 8.1 Kuvaustapaa koskevat tarkemmat määräykset lisätty seuraava kohta: + Rastikuvissa kosketuksen tulee olla auton kiinteisiin osiin. Ainoastaan auton sivulla olevia ovia saa käyttää ulottuvuuden lisäämiseksi. Auton muita luukkuja ei saa käyttää ulottuvuuden parantamiseksi ja niihin kosketus lasketaan vain jos ne ovat selvästi ja kokonaan kiinni. Näitä luukkuja voidaan kuitenkin avata, jotta auton tunnistetiedot saadaan näkyviin rastikuvaan. Luukkujen ja ovien tulee olla saranoituja ainoastaan yhdestä reunasta, sivulla olevien ovien etureunasta. Tuliko ymmärrettyä, luitko varmasti edes nämä, kaiken vanhan muistat ulkoa, no hyvä, ja kertauksen vuoksi yksi juttu, mitä on jo kyseltykin. - Erittäin tärkeää huomioitavaa turvallisuuskohdassa, lue siis uudestaan, + Kaikkien kilpailijoiden istumapaikkojen tulee sijaita kokonaan auton kiinteän korirakenteen ja/tai turvakaarten sisäpuolella. Sanamuotohan tuossa on hieman tulkinnanvarainen, lähinnä noiden "ja/tai" sanojen takia, mutta että jotta, vai miten se nyt oli, tätä kohtaa ei saa tulkita siten, että jos istuu korirakenteen sisäpuolella, silloin ei muka tarvitse istua turvakaarien sisäpuolella. Tässä kohtaa hieman kiroan niitä sääntönikkareita, kun ovat tämän pienen kömmähdyksen tehneet. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |