![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Karavaanari en ole mutta kesät tulee asuttua vaunussa työn puolesta,eli jonkun sortin pakkokaravaanari kai sitten oon...
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Scania K92 on nykyinen asuntoauto. Entisessä elämässä toiminut Laihian kirjastoautona. Tilaa on ja varustetaso riittävä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
1kpl Kafi elikkä kamala fiilauskoppi on tullu omistettua sekä viimeisin vaunu oli Hobbyn Exlusive 650 kmfe vuoden 2005..
Tämän hetken tilanne on se että anopin -91 Peugeot/ Eura mobilella saa ajella mielin määrin eli kyllä tietyllä tapaa tunnistaudun "teiden tukoksi"
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Hjoo...
![]() Olisko se ollut vuodesta -75, kun oon tutustunut tuohon asuntoautolla matkailuun. Muutamia vuosia sitä tuli reissattua ympäriämpäri Skandinaaviaa työn ja pilhan perässä, kunnes tuli toi edelleinen Lama -90 -luvulla. Silloin meni omat ja lainatut lomaosakkeet vasaran alle takausvelkojen takia. Ei mennyt kuin 15v suossa rämpiessä 4:n mukulan kanssa, ja taas ollaan kuivin sukin menossa etelän lämpöön talvehtimaan... ;o) Opettavaisena esimerkkinä nuoremmalle sukupolvelle: Jos menet takaamaan sisaresi lainat, niin silloin myös maksat ne lainat... ![]() E: Ens kesänä olis tarkoitus lähteä Lapin Kultamaille vaskoilemaan vaunun kanssa... Vihdoinkin... Yksin...
Viimeksi muokannut Kartse1 : 07.02.2010 01:02 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Parasta A-ryhmää !!
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tunnelmallinen Hobby vm-84 löytyypi jota vedetään vm-84 Bj42:lla nro.126960
__________________
Juilewi BJ 45 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Numeroitu en ole, juoppo..??
Mitä lie oikeat karavaanarit sitten on mieltä teiden tukkimisestani..? Pari kesää takaperin tuli hommattua nostalginen teiden jarru vuosimallia -76 eli combi camp 200. Jotkut palstalaiset varmaan jaksaa vielä muistaa tuon leirintäalueiden kummastuksen eli telttaperävaunun. Mukava vedellä perässä, monella leirintäalueella selviät telttamaksulla, 5 minuuttia avaamiseen, etuteltan asennukseen ja yösija on valmis.
__________________
Mikä korkeudessa hävitään, se kaasulla korvataan |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Palokuntalaisia palstalla??? | Käyttäjä | Chit-Chat | 114 | 16.02.2025 14:10 |
| Aprillipila palstalla :) | Morjenz | Chit-Chat | 18 | 02.04.2009 19:37 |
| Perämoottoritietäjiä palstalla ? | Heguli | Chit-Chat | 12 | 13.05.2007 17:54 |
| palstalla cnc-koneistajaa? | Jeeper | Chit-Chat | 2 | 29.11.2006 17:54 |