![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nii ja mää kuten edellä todettu mut minä vedän mesellä joten ei tukita tietä nro,105336
|
||||
|
||||
|
Kabe Ametist, ei tukko!
|
|
|
||||
|
||||
|
550 solikka perässä roikkuu
Numeroituna juoppona, tietenkin (numeroa en vain muista ja vaunulle pitkä matka tarkistamaa )
|
||||
|
||||
|
Solifer 550 oli pihassa pitkän tovin mutta meni myyntiin jo vuosia sitten. Ei vaan aika riittänyt harrastamiseen, eli vaunu pääosin seisoi mökin pihassa. Oman vaunun myynnin jälkeen on tullut vuokrattua vaunuja kesälomamatkoille. Ihan hyvä vaihtoehto sekin, ei ole huolta omasta vaunusta mutta pääsee silloin tällöin "baanalle".
|
||||
|
||||
|
Nissan capstarin alustalle tehty asuntoauto löytyy tallista,ei oo paljoo tullu matkailtua............joutas varmaan myydä pois.
|
|
|
||||
|
||||
|
Karavaanari en ole mutta kesät tulee asuttua vaunussa työn puolesta,eli jonkun sortin pakkokaravaanari kai sitten oon...
|
|||
|
|||
|
Scania K92 on nykyinen asuntoauto. Entisessä elämässä toiminut Laihian kirjastoautona. Tilaa on ja varustetaso riittävä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Palokuntalaisia palstalla??? | Käyttäjä | Chit-Chat | 114 | 16.02.2025 14:10 |
| Aprillipila palstalla :) | Morjenz | Chit-Chat | 18 | 02.04.2009 19:37 |
| Perämoottoritietäjiä palstalla ? | Heguli | Chit-Chat | 12 | 13.05.2007 17:54 |
| palstalla cnc-koneistajaa? | Jeeper | Chit-Chat | 2 | 29.11.2006 17:54 |