Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2010, 00:00
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Viestit: 439
Perusasetus

kolme kuukautta sitten otin lämmitysöljyä 2966 litraa, tänään sammui poltin kun loppui löpö, voi videolaite että on horo halli meillä...

viikonloppuna jääty putket talosta ja edellisen omistajan jäljiltä keittiökalusteet oli kiinni sitten ihan oikeesti, putket ilman suojaputkea, eristettynä sanomalehdillä ja teipillä, kaikki työkalut muilla työmailla, piti purkaa keittiö "hellästi" kahella koivuhalolla ja vasaralla

koira unohti taas vanhuuttaan että ulostaminen on ulkoistettu sisätilojen ulkopuolelle

tänään meni töissä niin myöhään että en kerennyt kaljakauppaan, viskiä on mutta siitä ei uskalla siivua ottaa kun ei ole myöskään yhtään rennietä jäljellä

piristimpä vielä äsken itseäni maksamalla osan veromätkyistä...

mitähän kivaa huomenna on luvassa?

__________________
Analoginen sankari, digitaalisessa maailmassa.

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
  #2  
Vanha 03.02.2010, 00:03
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Viestit: 439
Perusasetus

voi v..tu eipä tarvinnut oottaa pitkään... projektorista palo lamppu

kele
__________________
Analoginen sankari, digitaalisessa maailmassa.

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
  #3  
Vanha 03.02.2010, 18:13
jukjamse:n Avatar
jukjamse jukjamse ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.07.09
Sijainti: Helsinki, Myllypuro
Viestit: 276
Perusasetus

Suikka railerin päällä pajalle, aamulla sahasin akun loppuun ei eloa. Nyt kun trailerin toi pihaan, niin lähti kun palmun alta.
  #4  
Vanha 03.02.2010, 20:15
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

saikulla tullu viihdyttyä jo viikon päivät, ja loppuviikko vielä jälellä...
ei muuten mutta ku suitsan uudelleen sähköistys viivästyy kokoajan sairastelun takia
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
  #5  
Vanha 04.02.2010, 02:29
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Tää vitun noidannuoli yhistettynä johonki vitun perus selkävammaa ottaa kupolii ku piti huomen aamulla mennä hakee akselitkii Tapsalt... **ttu!
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #6  
Vanha 04.02.2010, 08:38
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Kuka saatana on työntäny minun kurkkuun partakoneenteriä!!! Kyllä osaa olla muuten kipeä...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
  #7  
Vanha 04.02.2010, 15:33
rm67:n Avatar
rm67 rm67 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.05.05
Sijainti: Kolho, Finland.
Viestit: 448
Perusasetus

Naiset....


Avioero!
__________________
Ne pyörät jotka ei vedä, niin ne jarruttaa...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).