Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.02.2010, 07:34
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Voi v**un p*r*****n s*****an japsi p***a. Aamusta työmaalle lähtö. Ensin palaa laturin valo ja hetkeä myöhemmin menee kanspahvi, jolloin kone sanoo kaput. Samaan aikaan tarvs jostain pierasta takuu vuokra rahat ja vastaavat.

  #2  
Vanha 02.02.2010, 08:43
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

TAKASUMUVALOT!!!!!!!!!

Siinä pitäisi olla vastaavan tehoinen merkkivalo kojelaudassa, että sitä ei pidettäisi koko ajan päällä.
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
  #3  
Vanha 02.02.2010, 17:09
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Vajaavetoiset tänään liikenteessä! Pikkuisen tullut pöperölunta ja liikenne ihan kaaoksessa , liikennevaloista kaksi autoa pääsee kerralla ,kun he yrittävät lähteä liikenteeseen , tosin tonttiakin katsellaan , kun valot vaihtuu etsitään vaihdetta jne..
  #4  
Vanha 02.02.2010, 18:04
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k.j Näytä viesti
Vajaavetoiset tänään liikenteessä! Pikkuisen tullut pöperölunta ja liikenne ihan kaaoksessa , liikennevaloista kaksi autoa pääsee kerralla ,kun he yrittävät lähteä liikenteeseen , tosin tonttiakin katsellaan , kun valot vaihtuu etsitään vaihdetta jne..
Tuohan on täällä pääkaupunkiseudulla ihan jokapäiväistä S**tana
__________________
DADDY´S TOY
  #5  
Vanha 02.02.2010, 18:57
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Pakkå ruåtti! jävlä! knulla! rectum!
  #6  
Vanha 02.02.2010, 20:56
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

vitutti yli kaiken tänää ajaa töihin,, onse perkele kumma kun on 80 rajotus ni jotku nissuttelee max 60 ja keskellä tietä ettei vaan pääs ohi ja 60 rajotuksel ajettii 40..
pysykööt hemmetti kotona jos ei uskalla painaa kaasua,, vai onkohan kaikilta menny hukkaan se poljin..
  #7  
Vanha 02.02.2010, 21:06
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Viestit: 807
Perusasetus

Veetättää, että poika pitäny "kotibileet"! kaikki osalliset jäänyt kiinni, kaikki puhuu paskaa sen minkä kerkee.. Eikö ny vittu ole tämän päivän kakaroilla mitään selkärankaa????? Ei sitä omassa nuoruudessa... Olis niin paikka pojan hakee vitsa mettästä, perkele! Ja samoin koko loppu räkänokka-apinalauma!!! Joka vitsaa säästää, se lastansa vihaa...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 14:48 (GMT +2).