Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2010, 21:57
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Tuli sitten koettua tämäkin ja hommasin SUZUKI SWFIT'in .... Pe***e et on ylväs peli...

Ja ens kesänä otetaan LAALAAN kanssa koko selän kokoiset susuki logo-tatuoinnit selkään

__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
  #2  
Vanha 30.01.2010, 18:11
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

vinssipeti...


12mm U-palkista peti ja kiinnikkeet 8mm kulmaraudasta...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0120.jpg‎
Views:	198
Size:	92,2 Kt
ID:	10531   Click image for larger version

Name:	IMG_0123.jpg‎
Views:	201
Size:	90,4 Kt
ID:	10532   Click image for larger version

Name:	IMG_0121.jpg‎
Views:	185
Size:	94,3 Kt
ID:	10533  
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:07 (GMT +2).