Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2010, 17:18
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Vituttaa kun palkkaa ei ole maksettu oikein.......!!

__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
  #2  
Vanha 29.01.2010, 21:37
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Eipä kuulu nuo iänet oikein näissä ilmeiseti levy-yhtiön vahtimissa vireoissa http://www.youtube.com/watch?v=DlJd2...eature=related Vai mikä vitun järki näitä on ees tuubiin työntää!!!
  #3  
Vanha 29.01.2010, 22:38
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Arrow

Kaiken takana on lasit!


Ostamani Nokian "kahva".Pieni ja savulasinen näyttö.Aika viive varmaan liian nopea,käyttiksen lukeminen oli / on lasi härdelin takia jäissä.
Peukalolla saa kaikkia nappauloita kerralla hallittua.
Ylhäältä suoraan alas etusormi osuu samaan aikaan 1-2/4-5/7-8.
Tilasin kahdet lukulasit,, toiseen tuli sitten väärä linssi , eli takas.(remppaan ja arkeen)
Silmälaseista ilmoitus tekstarina edellisenä päivänä et lasit on noudettavissa /valmiit, tekstarin auki olo ei ollut voimassa ! (turha reissu 10 Tammikuuta).
Moniteholasien hionta ei osu silmien kohdalle , eli joutuu tsekkaamaan kello 23.00 et näkee skarpisti.
Normaali lasit myös kaksin kipalein,textari : lasinne ovat noudettavissa ja kohta uusi textari et olemme pahoillaan
lasinne noudettavissa aikaisintaan Helmikuun jotai päivää.
Tulis ne kahdet lasit valmiiksi että sais monitehoihin vaihdattaa linssejä.
Miks nuin monia,,,,no kun halavalla sain, 5 eerikistä alle viiteen kymppiin!"Kulutus tavaraa!!!!!!
"Ei pitäis olla laseista kiinni et saako mitään näkyvää aikaansa".
Hammas lääkärin kolme vaihtoehtoa :::
A. Vk,loppu päivystys
B. päivystys ajan varaus
C. Kiireetön. Miksi aiemmin ei sanottu et menemällä eri kerrokseen , toimistosta saa vaan lapun lapaseen että nuihin pitää soittaa.
Mix aiemmin kirjoittama texti lukee täällä noiro.
  #4  
Vanha 29.01.2010, 22:49
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kaiken takana on lasit!


Monitehot maksoi yli kolmen sadan ja nui remppa sankaset on "Vilenin mieleen".Öitä.
  #5  
Vanha 29.01.2010, 22:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

rupee toi helvetin pakkanen vituttamaan oikeen rankasti,, taas sain sulatel putkia..
  #6  
Vanha 29.01.2010, 23:13
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
rupee toi helvetin pakkanen vituttamaan oikeen rankasti,, .
Kuin myös. Tars pihallakin tehdä hommia mut ei niin ei.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
  #7  
Vanha 30.01.2010, 04:35
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kun ei löydy roudarin teippiä!


Kohta tarviaa katsoa et pystyykö lähtee Duudsonien linjalle,napottaa nitojalla kehoon Tens 240Z lappuja.
Vattenfal tosissaan pumppaa virtaa!Vps,vps vps................Vps=Vixxu,perxxle,saatxxa.
  #8  
Vanha 30.01.2010, 19:13
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

koko tämä systeemi vituttaa ja paljon.
  #9  
Vanha 30.01.2010, 21:18
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

voi vittu, taas VITUTTAA olla suomalainen. Voi teitä vitun idiootteja saatana
  #10  
Vanha 30.01.2010, 23:33
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Vituttaa ku meni mersun laatikosta kickdown vaijeri paskaks ku irrotettiin vaikka AtteL siitä vaijerin irrotuksen tärkeydestä muistuttiki Nimimerkillä: Maanantaina Veholle
  #11  
Vanha 31.01.2010, 00:42
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

nissan!! pahempaa kirosanaa ei just mielee tuu
__________________
WUOKSI OFFROAD
  #12  
Vanha 31.01.2010, 19:39
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

lumikola
__________________
RASOR
  #13  
Vanha 31.01.2010, 20:42
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutarengas Näytä viesti
lumikola
tääl hiuka on samat vitutuksen aiheet,, 2 kertaa sai päivän aikana kolata..
muijal ilmotin et ens talven en lumikolaan koske,, ELI MÖNKKÄRIN OSTO..
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).