![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vituttaa kun palkkaa ei ole maksettu oikein.......!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eipä kuulu nuo iänet oikein näissä ilmeiseti levy-yhtiön vahtimissa vireoissa
http://www.youtube.com/watch?v=DlJd2...eature=related Vai mikä vitun järki näitä on ees tuubiin työntää!!!
|
|
#3
|
|||
|
|||
Kaiken takana on lasit!
Ostamani Nokian "kahva".Pieni ja savulasinen näyttö.Aika viive varmaan liian nopea,käyttiksen lukeminen oli / on lasi härdelin takia jäissä.
Peukalolla saa kaikkia nappauloita kerralla hallittua. Ylhäältä suoraan alas etusormi osuu samaan aikaan 1-2/4-5/7-8. Tilasin kahdet lukulasit,, toiseen tuli sitten väärä linssi , eli takas.(remppaan ja arkeen) Silmälaseista ilmoitus tekstarina edellisenä päivänä et lasit on noudettavissa /valmiit, tekstarin auki olo ei ollut voimassa ! (turha reissu 10 Tammikuuta). Moniteholasien hionta ei osu silmien kohdalle , eli joutuu tsekkaamaan kello 23.00 et näkee skarpisti. Normaali lasit myös kaksin kipalein,textari : lasinne ovat noudettavissa ja kohta uusi textari et olemme pahoillaan lasinne noudettavissa aikaisintaan Helmikuun jotai päivää. Tulis ne kahdet lasit valmiiksi että sais monitehoihin vaihdattaa linssejä. Miks nuin monia,,,,no kun halavalla sain, 5 eerikistä alle viiteen kymppiin!"Kulutus tavaraa!!!!!! "Ei pitäis olla laseista kiinni et saako mitään näkyvää aikaansa". Hammas lääkärin kolme vaihtoehtoa ::: A. Vk,loppu päivystys B. päivystys ajan varaus C. Kiireetön. Miksi aiemmin ei sanottu et menemällä eri kerrokseen , toimistosta saa vaan lapun lapaseen että nuihin pitää soittaa. Mix aiemmin kirjoittama texti lukee täällä noiro. |
|
#4
|
|||
|
|||
Kaiken takana on lasit!
Monitehot maksoi yli kolmen sadan ja nui remppa sankaset on "Vilenin mieleen".Öitä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
rupee toi helvetin pakkanen vituttamaan oikeen rankasti,, taas sain sulatel putkia..
![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kuin myös. Tars pihallakin tehdä hommia mut ei niin ei.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
|||
|
|||
Kun ei löydy roudarin teippiä!
Kohta tarviaa katsoa et pystyykö lähtee Duudsonien linjalle,napottaa nitojalla kehoon Tens 240Z lappuja.
Vattenfal tosissaan pumppaa virtaa!Vps,vps vps................Vps=Vixxu,perxxle,saatxxa. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
koko tämä systeemi vituttaa ja paljon.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
voi vittu, taas VITUTTAA olla suomalainen. Voi teitä vitun idiootteja saatana
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Vituttaa ku meni mersun laatikosta kickdown vaijeri paskaks ku irrotettiin vaikka AtteL siitä vaijerin irrotuksen tärkeydestä muistuttiki
Nimimerkillä: Maanantaina Veholle
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
nissan!! pahempaa kirosanaa ei just mielee tuu
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#12
|
||||
|
||||
|
lumikola
__________________
RASOR |
|
#13
|
||||
|
||||
|
tääl hiuka on samat vitutuksen aiheet,, 2 kertaa sai päivän aikana kolata..
muijal ilmotin et ens talven en lumikolaan koske,, ELI MÖNKKÄRIN OSTO..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |