![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kauas on pitkä matka mutta minkäs teet
Lainaus:
ja itään tarttee vielä viisumikin hankkia mutta ymmärrän senkin, että från Sibbo lue Talma, on vieläkin pidempi matka tänne lännen suunnalle kahvittelemaan. eli kyllä ne ovat ihan hyviä kokooontumispaikkoja.Vaikken itse ole kuin kerran käväissyt paikalla niin on ihan hyvä että pääkaupunkiseudullakin on mahdollisuus turista oikein joukolla offiasioista muuallakin kuin Kulman nuotiolla ja ennenkaikkea lämpimissä sisätiloissa ![]() ![]() Kulman inhorealisti
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
,kun yritän länteen tulla No ei se matka Lahnukseen tai Keimolaan niin pitkä ole,mutta täytyy Hiluxi varovasti sisäänajaa ![]() Tv:Etelä-Suomen suurimman kukkulan juurelta. |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos vaan kahviseurasta.
Ja vielä suuremmat kiitokset ajoseurasta. Olihan helvatan hauskaa ![]() Vielä miusta tulee isona offaaja
|
|||
|
|||
|
pari kaunistusta runnerin kylkiin ni kyllä se siitä... =)
|
|
|
|||
|
|||
|
Miten huomenna? Käviskö Ilola uudelleen??
|
|
|
||||
|
||||
|
Minulle käy kyllä ilola, miten muille? Tosin hiukkasen epävarmaa tuleminen, sillä aamulla 1.30 pitäis lähteä töihin eikä ole tietoa kuinka myöhään menee..
|
|
|
||||
|
||||
|
mulle kyl passaa kans ilola
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Töitä tarjolla pääkaupunkiseudulla! | JERKKU | Chit-Chat | 1 | 10.08.2009 19:37 |
| Mistä peltiä Pääkaupunkiseudulla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.09.2007 09:27 |
| ajoalueet pääkaupunkiseudulla | L200-01 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.09.2005 00:27 |
| Tuulilasin vaihtopaikkoja pääkaupunkiseudulla? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.03.2005 09:04 |
| Offroad paikkoja pääkaupunkiseudulla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.11.2004 11:24 | |