Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2010, 09:19
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mico Näytä viesti
Tapahtuipa eilen tallissa tai oikeestaan kaikki alkoi lauantaina kun sain tuon perkeleen kinky cäpin taas toimimaan. sovittiin autonvaihtokaupat toiselle puolelle suomea n.400km. sunnuntaina läksin sitten ajelemaan ja 80km myöhemmin alkoi taas romu pätkimään, räpistelin 2 ja puolella pytyllä vielä 20km ei kulkenut kuin 60km/h. huoltsikalla kahvit, soitto kaupan toiselle osapuolelle ja nokka kohti kotia...
10km myöhemmin pätkiminen loppui ja 20km myöhemmin loppui kiertokangenlaakeri...

Kotona piti alkaa kaivella vara-autoa penkasta, oli jäätynyt nurmikkoon kiinni, kesäpyörät alla ja vittu vielä puu kaatunut konepellille... konesahassakaan ei ollut penssaa
Laitoin g:n tulille liiterin takaa, kyllähän se vinssillä saadaan teinitähti nurmikosta irti!

bensa loppui, tallissa ei ollut tyhjää kanisteria, liuotinpesuaineet pöntöstä pihamaalle ja bensiiniasemalle konevikasella kinkulla, bensaautomaatti jumissa, toiselle huoltsikalle +5km.

puunsuojaliina takavanteeseen ja hellä nykäisy perkeleellisen liukkaalla pihalla, takavalo omenapuuhun...

lopulta kun sain teinitähden konepellin auki, tankattua, vaihdettua sytty-yksikön, apuvirralla käyntiin, kaapelit ja akku takaisin talliin, sain sen saatanan vielä sammutettua ja eikun taas hakemaan akku ja kaapelit.... ja takaisin... ja kolmaskerta sama rundi jonka jälkeen jätin akun ja kaapelit auton viereen käänsin auton ja peruutin akun yli...

tässä vaiheessa ei enää jaksanut edes vituttaa yhtään
Otan osaa. Osaan saavuttaa saman tunteen paljon vähemmälläkin.
Mutta: kiitos, ei vituta enää yhtään!!!

__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #2  
Vanha 20.01.2010, 10:24
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Viisaudenhammas on välillä niin kipee ettei meinaa saada oltua, pitäis varmaan särkypäivystykseen soittaa.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 01:23 (GMT +2).