Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.01.2010, 22:22
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

G:n jakolaatikossahan voima menee aina etuvedon kautta, paitsi takavedolle kytkettäessä etuveto vapautetaan, eli epäilen vahvasti vaihteensiirtäjän vaurioituneen/vääntyneen, tai sitten siellä siirtäjissä on niin paljon väljää ettei sen vuoksi vapauta etuvetoa pois.
Ota varovasti jakolaatikon kansi auki, se missä vaihdekeppi on kiinni, ne kuusi pulttia, varo ettei pari kuulaa pääse putoamaan kantta irrottaessa. Sen jälkeen kun hieman ihmettelet laatikon toimintaa, voit ajaa autolla ilman sitä kantta, hieman voi öljyä roiskia, jos nopeus kasvaa liian suureksi. Jollain esim. isolla ruuvarilla voit siirrellä siitä aukosta niitä vipuja, joita keppi siirtelee, saat ainakin sen takavedon päälle.
Ja kun tarpeeksi hämmästelee sitä jakolootaa ilman keppiä, niin kas kummaa, sieltä löytyy asento jossa on pelkkä etuveto päällä, tosin tämä vain hitaalla puolella.
Itselle joskus aikoinaan rakensin kahden kepin jakolootan ja leikin sillä etuvedolla tiukoissa käännöksissä käsijarrulla vielä auttaen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
6 sylinteriä, vain 4 toimii, mikä vikana? Revolver Tekniikka & Jutustelu 39 20.03.2008 14:32
Elisalla toimii vain laskutus (ehkä) kerio Internet Service Providers 3 03.04.2007 09:43
Vehkeet toimii.. Big-Willys Tekniikka & Jutustelu 11 01.06.2006 15:55
Miten toimii??? Tekniikka & Jutustelu 23 12.01.2006 12:07
miten tää toimii toppa Chit-Chat 6 05.04.2005 23:05


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).