Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.01.2010, 16:15
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
pumppu pelaa tulee tasanen sumu suuttimien läpi.

eimuutaku kantta irti jos sieltä ei löydy ni männät käteen kyl tää tästä vielä iloks muuttuu oppiipahan jotaki enskertaa varten
Koneen ajoituksesta en tiedä, mutta miehellä ainakin on asenne kohdallaan!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.01.2010, 17:05
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Koneen ajoituksesta en tiedä, mutta miehellä ainakin on asenne kohdallaan!
kiitos kiitos eipä oo sellasii vehkeitä millä sais mitattuu kun ammattikoululta eivät lainaan antaneet.
mut enää kannenpultit jälellä tulin välillä kahvittelee kun selkä nii kipeenä saa kumaras tehä kaikki

päivitän kohta mitä löytyi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.01.2010, 19:02
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

noniin nyt löyty vika. eli keskimmäisen sylintereiden kohadalta oli tiiviste antautunu.
ei tajunnu kattoo kun purki ekaakertaa et onko kansi kiero mutta nyt ainakin on.... ohjeiden mukaan on kiristetty et en sit tiedä vai onko tiivisteessä ollut jotakin huomenna purkaa ja viedä koneistamolle mutta onko kellään kokemusta pitäiskö tuohon alkuperäinen tiiviste ostaa vai onko motonetin ym tarvike tiiviste yhtäpätevä ettei toisenkerran tällästä tapahtus ?
sylintereissä ei ollu mitään.

oisko kellään kuvaa toyotan ja motonetin kannentiivisteestä onko niis eroja tuon keskimmäisen sylinterin kohdalla kun tuos tiivisteessä ei ollut metallia keskellä et onko siinä toyotankaan mallissa ?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	hj 411.jpg‎
Views:	373
Size:	92,5 Kt
ID:	10348   Click image for larger version

Name:	hj 412.jpg‎
Views:	357
Size:	91,3 Kt
ID:	10349   Click image for larger version

Name:	hj 413.jpg‎
Views:	856
Size:	95,5 Kt
ID:	10350   Click image for larger version

Name:	hj 414.jpg‎
Views:	355
Size:	92,2 Kt
ID:	10351   Click image for larger version

Name:	hj 416.jpg‎
Views:	377
Size:	82,5 Kt
ID:	10352  


Viimeksi muokannut tdi : 18.01.2010 19:18
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.01.2010, 20:01
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.710
Perusasetus

kannattaa sit tarkistaa myös lohko....kaverilla rupes menemään12h-t:ssä kansipahveja niin mutkalla olikin lohko eikä kansi!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.01.2010, 20:26
Hippo Hippo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 785
Perusasetus

Kaveril meni kaks kampiakselia poikki peräkanaa.. Syy todennäköisesti lohkossa, joka vääntyy lämmetessään!!! 3:tta kertaa ei alettu kokeilemaan :-) Kannataa ottaa sellainen mahdollisuus huomioon...

Suosittele suuresti käyttämään konetta kasatessa käyttämään ARB asennus tahnaa!!!
__________________
Kato ny vähä mitä sä höliset!?!?!
www.pirate4x4.no
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.01.2010, 20:36
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippo Näytä viesti
Kaveril meni kaks kampiakselia poikki peräkanaa.. Syy todennäköisesti lohkossa, joka vääntyy lämmetessään!!! 3:tta kertaa ei alettu kokeilemaan :-) Kannataa ottaa sellainen mahdollisuus huomioon...

Suosittele suuresti käyttämään konetta kasatessa käyttämään ARB asennus tahnaa!!!
me käytettiin asennus sarjan mukanatullutta kuparitahnaa siis pultteihin.. toivotaan ettei muutamennyt ei se niinkauvaa rasituksessa ollut mutta kaikki on näköjään mahdollista.. ja momenttiavaimella kaikki pultit
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.01.2010, 21:19
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Tuohan on massatiiviste! Ainakin patessa on turbokoneessa alkuperäisenä metallilevytiiviste joka on kyllä suorilla tiivistepinnoilla todella luja.
Selvitä nyt toyotalta tai joltakin hyvältä koneistamolta josko tuohonkin kuuluis metallilevytiiviste.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.01.2010, 20:27
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
kannattaa sit tarkistaa myös lohko....kaverilla rupes menemään12h-t:ssä kansipahveja niin mutkalla olikin lohko eikä kansi!!!
käytiin äske tarkistaa hyvältä näyttää lohko on suora mitä nyt kotikonsteilla saatiin rakotulkilla ja suorakulmalla ja fikkarilla. mut kyllä kansi on tuostakohtaa ihan selvästi toi 0.05mm läpyskä menee siihe keskelle ja liikkuu. halkeemaa koitettiin kanssa metsästää silmämääräsesti ei suurennuslasin kans löydetty mitään mut koneistamolla eikös sen saa katottuu jos sieltä sellanen löytyy.
luultavasti se on nyt tuos vikaa onneks tuli nyt ilmi kun 2 kuukaudenpäästä ehkä kortin saa jaku sit ois antautunu niin vituttas enemmän lähti varmaan noista suuttimista liikkeelle että täs meni varmaa tuo kansikin..

Viimeksi muokannut tdi : 18.01.2010 20:30
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2010, 22:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
oisko kellään kuvaa toyotan ja motonetin kannentiivisteestä onko niis eroja tuon keskimmäisen sylinterin kohdalla kun tuos tiivisteessä ei ollut metallia keskellä et onko siinä toyotankaan mallissa ?
Totta kai pitäis olla samanlainen metallijuttu kun muissakin. Minne lie turboon sylkässy sen sulla...

1KZ-T(E):ssä on metallitiiviste alunperin, en tiijä tuosta.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.01.2010, 22:20
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Totta kai pitäis olla samanlainen metallijuttu kun muissakin. Minne lie turboon sylkässy sen sulla...

1KZ-T(E):ssä on metallitiiviste alunperin, en tiijä tuosta.

se ei sit vaan näyttänyt siltä voi olla että on ollu mut nyt tarvis joku kunnon kannentiiviste keksii ei tuolta roodogsilta näyttäs saavan kun tuota samaa sarjaa. motonetistä ei ainakaan sivujen mukaan oo 12ht:seen kannentiivistettä ollenkaan.
eikä netistä pikasen googletuksen ja huonon enganninkielen jälkeen mitään uutta

jos jollain on kokemusta näistä tieto kiinnostais?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.01.2010, 22:31
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

en nyt akkiä löydä linkkiä, mutta nettivaraosassa on joku kundi joka tekee autoon kun autoon metallisen/kuparisen jne. kannen tiivisteitä eri paksuudella, hinta oli muistaakseni 50e 4cyl + 20e sylinteri. pistä linkki tähän jos löydät
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=824720
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC

Viimeksi muokannut VonLeka : 18.01.2010 22:41
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.01.2010, 22:53
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Metallitiivisteessä on monta ohutta levyä päällekkäin, älä teetä mitään kupari tai muutakaan tiivistettä, ei menesty dieselissä.
Kysy toyotalta millainen on alkuperäinen, vaikka nykyään on kyllä hankala löytää autoliikkeistä henkilökuntaa joka tietää autosta yhtään mitään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RJ käyntihäiriö autoilija Tekniikka & Jutustelu 1 16.07.2009 21:21
L-200 tdi ei ota kierroksia Kokku Tekniikka & Jutustelu 5 21.05.2009 19:18
kuinka saa rajoitettua hj-60 kierroksia? Jani E Tekniikka & Jutustelu 11 14.09.2008 20:40
opel omega 2.6 ei ota kierroksia. haapala Tekniikka & Jutustelu 41 03.01.2007 00:58
Sähkömoottorin kierroksia.. kristian Tekniikka & Jutustelu 5 20.12.2006 00:01


Sivu luotu: 21:51 (GMT +2).