![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mut enää kannenpultit jälellä tulin välillä kahvittelee kun selkä nii kipeenä saa kumaras tehä kaikki ![]() päivitän kohta mitä löytyi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
noniin nyt löyty vika. eli keskimmäisen sylintereiden kohadalta oli tiiviste antautunu.
ei tajunnu kattoo kun purki ekaakertaa et onko kansi kiero mutta nyt ainakin on.... ohjeiden mukaan on kiristetty et en sit tiedä vai onko tiivisteessä ollut jotakin ![]() ![]() sylintereissä ei ollu mitään. oisko kellään kuvaa toyotan ja motonetin kannentiivisteestä onko niis eroja tuon keskimmäisen sylinterin kohdalla kun tuos tiivisteessä ei ollut metallia keskellä et onko siinä toyotankaan mallissa ? Viimeksi muokannut tdi : 18.01.2010 19:18 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kannattaa sit tarkistaa myös lohko....kaverilla rupes menemään12h-t:ssä kansipahveja niin mutkalla olikin lohko eikä kansi!!!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kaveril meni kaks kampiakselia poikki peräkanaa.. Syy todennäköisesti lohkossa, joka vääntyy lämmetessään!!! 3:tta kertaa ei alettu kokeilemaan :-) Kannataa ottaa sellainen mahdollisuus huomioon...
Suosittele suuresti käyttämään konetta kasatessa käyttämään ARB asennus tahnaa!!! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuohan on massatiiviste! Ainakin patessa on turbokoneessa alkuperäisenä metallilevytiiviste joka on kyllä suorilla tiivistepinnoilla todella luja.
Selvitä nyt toyotalta tai joltakin hyvältä koneistamolta josko tuohonkin kuuluis metallilevytiiviste. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
luultavasti se on nyt tuos vikaa onneks tuli nyt ilmi kun 2 kuukaudenpäästä ehkä kortin saa jaku sit ois antautunu niin vituttas enemmän lähti varmaan noista suuttimista liikkeelle että täs meni varmaa tuo kansikin.. ![]() Viimeksi muokannut tdi : 18.01.2010 20:30 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1KZ-T(E):ssä on metallitiiviste alunperin, en tiijä tuosta. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
se ei sit vaan näyttänyt siltä voi olla että on ollu ![]() eikä netistä pikasen googletuksen ja huonon enganninkielen jälkeen mitään uutta ![]() jos jollain on kokemusta näistä tieto kiinnostais? ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
en nyt akkiä löydä linkkiä, mutta nettivaraosassa on joku kundi joka tekee autoon kun autoon metallisen/kuparisen jne. kannen tiivisteitä eri paksuudella, hinta oli muistaakseni 50e 4cyl + 20e sylinteri. pistä linkki tähän jos löydät
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=824720
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 18.01.2010 22:41 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Metallitiivisteessä on monta ohutta levyä päällekkäin, älä teetä mitään kupari tai muutakaan tiivistettä, ei menesty dieselissä.
Kysy toyotalta millainen on alkuperäinen, vaikka nykyään on kyllä hankala löytää autoliikkeistä henkilökuntaa joka tietää autosta yhtään mitään. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ käyntihäiriö | autoilija | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.07.2009 21:21 |
L-200 tdi ei ota kierroksia | Kokku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.05.2009 19:18 |
kuinka saa rajoitettua hj-60 kierroksia? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.09.2008 20:40 |
opel omega 2.6 ei ota kierroksia. | haapala | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 03.01.2007 00:58 |
Sähkömoottorin kierroksia.. | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.12.2006 00:01 |