![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niinhan se menee että säännöistä valitaan ne tiukimmat. Välillä käytetään EU ja välllä kansallisia, tarpeen mukaan, mutta ei koskaan kansalaisten eduksi
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Niin, onhan tuossa lahden toisella puolella Arctic Trucks Eesti, missä 35":t onnistuu kenelle vain. Sama EU, samat direktiivit, mutta erilaiset kansalliset rakentelupykälät. Jonkun pitäisi ostaa Virosta Toyota Hilux/Land Cruiser AT35 ja tehdä asiasta EU-tason oikeusjuttu koska ei saa sitä semmoisenaan rekisteriin ilman poikkeuslupaa (jota ei ehkä edes saa), kertoa EU:lle että Suomi syrjii muualla EU:ssa tehtyjä hyväksyntöjä ja estää tavaran liikkumisen EU:n sisällä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tarvis vaan saada jostain aika monta kymmentä tuhatta euroja ni heti lähtisin asialle ![]()
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Elikkäs saako nuo itelleen autonvalmistajan statuksen ?? Eli sillon nuo renkaat vois kai tyypittää, jos tuolle autolle hakis EU tyypityksen niin eikös se silloin olis vähän pakko hyväksyä Suomesakin. Uazillakin olis EU hyväksyntä mut onneksi miulla ei oo rahaa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
AT405 radial tire 38x15,5R15 Tuommonen on kyllä miehekäs talvirengas, huomaa reiät nastoille. Mitähän mahtaa maksaa, ei voi olla kovin halpa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuohon vielä jotkut hillittömät nastat ni avot. Ois aika ylikylän...
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Toi asekotelo olis aika miehekäs lisävaruste
.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
503.44e/kpl Sillä rahallahan saa jo 39,5 bokkerin |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mutta ei taida pokkeri pelata siellä mihin nuo on tarkoitettu
|
|
#10
|
|||
|
|||
Taitaa olla hiukka halvempiLainaus:
Jos oikein ymmärsin niin valmistettu vartavasten Arctic Trucille Kiinassa |
|
#11
|
||||
|
||||
__________________
Ass gas or grass, Nobody rides for free!!! Aamulla ku herää, ja jos ei mitään paikkaa kolota, ni on kuallu... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Arctic-cat 400 4*4 | Siperianlutikka | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2009 10:36 |
| M: Arctic Cat Eltigre MC - 90 | Jkomu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.01.2008 19:33 |
| myydään arctic cat | O/M/V Muut | 0 | 22.12.2005 15:16 | |
| Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
| Monster Trucks | Juniori83 | Tapahtumat | 13 | 17.08.2004 15:18 |