![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
levyjarrut siis tulee sittenkin
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tota hydraulisylinterin kiinnitystä kannattanee vahvistella ihan reilusti. Näyttää ainakin siltä että lähtee nitkuu irti tosta kopan luota ja vois toi raidetankoon tulevakin korvake olla pitemmältä matkalta kiinni tossa palikassa. Melkoisia voimia kuitenkin tuolla ohjauksessa isojen renkaiden kanssa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
no, mutta voi sanoa että se oli prototyyppi Pitäs tehdä tämmönen http://diy4x.com/cart/index.php?rout...product_id=109 ja 10mm materiaali tai enemmän, katotaan mitä löytyy "varastossa"
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://diy4x.com/cart/index.php?rout...product_id=108 Paksu koppa ja sylinterin kiinnike ottaa tukea koko kopasta, eikä kapeasta reunuksesta. Eikä se materiaalin paksuuskaan paljoa auta jos se on noin kapea. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
joo, katotaan...olen miettinyt asiasta mutta pitäs nyt ensiks saada kaikki toimimaan ennen kuin vahvistaa tuo kiinnitys.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
| M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
| M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |