![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kai sulla pelaa öljynpainemittari? Etttet vaan yritä pitää konetta käynnissä ilman paineita..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
nii eikä kone huohota mitää |
|
||||
|
||||
![]()
Puhalla paineilmalla tuloputki auki.Mulla hyyty kans tossa kovilla pakkasilla ja huoltamon pihalla muutaman tunnin uurastuksen jälkeen sain käymään oli sitten jäätä tai paskaa tulolinjassa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos oikein vanhoja oppeja muistelee, niin tuo kuulostaa aika vahvasti ajoitushämmingille... Terävä käyntiääni+harmaa savu+tehottomuus. Samat oireet kyllä saa monellakin eri tavalla, mutta nyt kun potilasta ronkittu pumpusta lähiaikoina niin epäilisin pumppuvikaa... Onkos noissa pikkukoneissa jonkinlainen ennakonsäätökin, jos ois ekassa ääriasennossaan (täyskuorma) juminu jostain syystä?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tota on liikkeellä..
Mulla hiluksissa sama homma.Tasan samat oireet,nyt suuttimet vein pajalle ja kusee ku hevonen.Suuttimilla ajettu reilu 120tkm ja edelliset kesti 300tkm.Saa nähä ku laittaa suttimet kiinni onko pumppuki sökö...mulla kans toinen kone työn alla ja nyt joutuu tota vanhaaki elvyttää,kylläpä vituttaa.Nii piti sanomani et ooks kokeillu laskee vedet pihalle toimiiko sitte?jos vaikutusta ni vuotaako kansi?
|
|
||||
|
||||
![]()
joo no se on mukava et muillakin on samoja ongelmii
![]() ![]() nii eipä se kyllä nestettä oo hukannu mielestäni eikä painetta kertyny tosin en oo kyllä silleen kattonukkaa. pitää ensin toi polttoainepuoli kokeilla jos selviis säikädyksellä... voin ottaa huomenna vaikka videonkin ni voitte kuulostella mikä siin ois jos ei nämä eväät auta.. Viimeksi muokannut tdi : 13.01.2010 23:11 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mulla on muutamista hoojiista joutunu vaihtaa sen putken joka menee tankille rupee fuskaa siitä juuresta muistaakseni ihan hylly tavaraa toyotalla. hinta 30-40 euroa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minkälainen sammutin 61:ssä on, joskus patrollissa sammutinmoottori temppuillu, eli ei ole avautunu kunnolla ja ei oo sen takii saanu kunnolla polttoainetta...
|
|
||||
|
||||
![]()
alipaine käyttöinen läppä imusarjassa on-off tyyppinen
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ käyntihäiriö | autoilija | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.07.2009 21:21 |
L-200 tdi ei ota kierroksia | Kokku | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.05.2009 19:18 |
kuinka saa rajoitettua hj-60 kierroksia? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.09.2008 20:40 |
opel omega 2.6 ei ota kierroksia. | haapala | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 03.01.2007 00:58 |
Sähkömoottorin kierroksia.. | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.12.2006 00:01 |