![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja tulen jatkossakin kalantilla. Ettei temmes yllytä hulluuksiin.
__________________
KYM#5 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
jäpäti jäpäti jäp...
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#4
|
||||
|
||||
hohhoijaa..
Ä
i j ä t t u h o a a p a l s t a m i l l i m e t r e j ä o i k e i n u r a k a l l a. . . . > nyt nukkumaan jo joka jannu!
__________________
KYM |
|
#5
|
||||
|
||||
|
joo aika väsynyttä....
MUTTA olisko ideaa yö ajelu kympilt abc:lle mut illalla ja sit päristelemään???? vai onko siinä jotain viherpiipertäjä juttui että märsut ei saa nukuttuu kun sedät päristelee... tossa vaan viimex temmeksen kans naureskeltiin ku ollaan ihan pihalla reiteistä näin talvella, niin mistä sitä ittensä aamula löytäiskään kun starttaa pimiässä....
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eihän sitä mikään pykälä estä ajella siellä yöaikana jos ei tee mieli nukkumaan.
__________________
KYM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ihan mitä vaan.. Kunhan mennään porukalla ajelee..
Aina on hauskaa. Jos vaan vekottimet kestää..
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |